اعلام انزجار خوشنویسان شیروانی از جنایات اسرائیل

شیروان(پانا) - مدیر انجمن خوشنویسان شیروان که یکی از پیشکسوتان فرهنگی است، پس از فجایع اخیر در بمباران بیمارستان‌های عزه، سرمشق‌های آموزش خوشنویسی را به جنایت اسرائیل و مظلومیت کودکان غزه اختصاص داد.

کد مطلب: ۱۴۲۴۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام انزجار خوشنویسان شیروانی از جنایات اسرائیل

علی رحیمی که خود از رزمندگانی بوده است که در ۴۰ سال پیش به یاری برادان لبنانی شتافته، در خاطراتی از جنایات اسرائیل اظهار کرد: قواعد جنگ برای اسرائیل معنایی ندارد آنها خود را قوم برتر می دانند و مسلمانان را شایسته کشتن، بنابراین با هر وسیله ای، برای رسیدن به هدف خود تلاش می کنند که بمباران مهمترین استراتژی آنهاست.

وی در ادامه گفت: جنایات اسرائیل دل هر آزاده ای را به درد می آورد و ما آرزو می کنیم تا هر چه زودتر این نماد وحشی‌گری از صفحه روزگار محو شود.

مدیر انجمن خوشنویسان شیروان افزود: در زمان ماموریت در لبنان، شاهد بسیاری از جنایات اسرائیل از طریق بمباران بودم و معمولا بیشتر مواقع جنگنده های اسرائیلی در آسمان لبنان به پرواز درمی آمدند که فرمانده مَقَرِّ ما، شهید فریدون مقدوری نیز در اثر بمباران به شهادت رسید و در یک جنایت دیگر نیز وقتی وارد سوریه شدیم تا به لبنان اعزام شویم، به تشیع ۱۴نفر از عزیزانی رفتیم که در پایگاه آموزشی جنتا در اثر بمباران به شهادت رسیده بودند.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار