معاون سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی برنامه های هفته بسیج را تشریح کرد

افتتاح 315 طرح اشتغال بسیج

بیرجند (پانا)- معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به شروع هفته بسیح از 29 آبان ماه و دیدار جمعی از فرماندهان بسیج و بسیجیان در این روز با نماینده ولی فقیه در استان گفت: شعار محوری این هفته «بسیج امید امت ایران» است و هر روزی از ایام هفته هم با یک عنوان نامگذاری شده است.

کد مطلب: ۱۴۲۴۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 315 طرح اشتغال بسیج

رضا هزاری با بیان اینکه روز دوشنبه «بسیج، جهاد، خدمت و سازندگی»، روز سه شنبه «بسیج، پیشرفت، عزت و افتخار» و روز چهار شنبه «بسیج، ولایت باور، انقلابی و تمدن ساز» نامگذاری شده، اذعان داشت: روز پنج شنبه «بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت»، جمعه «بسیج، ایمان، بصیرت و انتظار»، شنبه «بسیج، جهاد علمی، اعتلای فرهنگ و هنر» و یکشنبه «بسیج، دفاع، امنیت و اقتدار» نامگذاری شده است.
وی با اشاره به فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد هفته بسیج از تدارک 3 هزار برنامه در این مدت در استان خبر داد و گفت: برنامه ها حول سه محور جهاد امیدآفرینی، جهاد خدمت و جهاد تبیین پیش بینی و اجرایی می شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری همایش قله های افتخار «یادبود شهدای زن» درآستانه هفته بسیج همزمان با سراسر کشور در استان افزود: برپایی اردوی راهیان نور دانش آموزی و اعزام 1300نفر به مناطق جنوبی کشور، تجمع هنرمندان و اصحاب رسانه به یاد شهدای غزه و تقدیر از مجاهدان عرصه بهداشت و درمان و اجتماع دختران حاج قاسم در شهرستان های مختلف از جمله برنامه های هفته بسیج می باشد.
هزاری از برگزاری مراسم اختتامیه سی امین دوره مسابقات قرآن و عترت استان و محفل انس با قرآن در 28 آبان و نشست فعالان رسانه ای با فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) به عنوان برنامه های هفته بسیج نام برد.

افتتاح 3 مرکز مشاوره خانواده در استان


وی به برپایی همایش پیشگامان رهایی با حضور هزار نفر از دانشجویان در تاریخ 30 آبان ماه در سالن اجلاس پیام نور اشاره کرد و اذعان داشت: افتتاح 130 مرکز مشاوره خانواده در سطح کشور که سهم خراسان جنوبی 3مرکز(بشرویه، نهبندان و قاین) است، از دیگر این برنامه هاست.
وی از آزادی 15 زندانی جرائم غیر عمد، افتتاح جشنواره رسانه ای ابوذر، دیدار تعدادی از فعالان حلقه های صالحین با نماینده ولی فقیه و عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا در این هفته خبر داد و گفت: جشنواره ملی شعر با عنوان «افق های روشن»، همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری دعای ندبه، شرکت هزار حلقه صالحین با عنوان « میقات الصالحین» در میعادگاه های نماز جمعه از جمله برناه های این هفته خواهند بود.

اجتماع 15 هزار نفری بسیجیان در سراسر استان


هزاری به برپایی کلینیک صنعت یار و معدن یار با هدف عارضه یابی مشکلات معادن توسط بسیج صنعت و معدن استان اشاره کرد و افزود: در 5 آذر ماه برنامه محوری با حضور 15هزار بسیجی را در سطح استان خواهیم داشت و همزمان تعداد معدودی از بسیجیان استان (46نفر) هم با رهبر انقلاب دیدار خواهند داشت.

افتتاح 49 طرح عمرانی


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به برنامه های مؤسسه درمان زیر مجموعه بنیاد تعاون بسیج و ویزیت رایگان اشاره کرد و اذعان داشت: حضور تعدادی از نخبگان بسیج و برگزیدگان جشنواره مالک اشتر در تهران و دیدار با رهبری و افتتاح 49 طرح عمرانی بسیج سازندگی به مبلغ 430 میلیارد ریال از دیگر برنامه های هفته بسیج می باشد.
هزاری هم چنین از افتتاح 315 طرح کارگاه اشتغالزایی با اعتبار 350 میلیارد ریال خبر داد و گفت: برگزاری 160یادواره شهدا، اردوهای علمی راهیان پیشرفت، برپایی میز خدمت جهادی در مساجد و مصلاهای نماز جمعه، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و حضور 900گروه جهادی با جمعیت 10 هزار نفر در رزمایش جهادگران فاطمی از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.
وی به شروع پویش نیم پلاک و جمع آوری آثار و اسناد 878 شهید بسیجی استان اشاره کرد و گفت: پخش برنامه تلویریونی، اجرای طرح نذر ظهور در راستای خدمات رسانی پایگاه های محلات و ارائه 44 خدمت به مردم و افتتاح 8پایگاه بسیج از دیگر این برنامه هاست.
وی به برگزاری مسابقات ورزشی هنری در طول این هفته اشاره کرد و افزود: برگزاری مرحله داوری جشنواره مدرسه عشق و اجرای سرود پاتوقی در سطح محلات هم در طول این هفته پیش بینی شده است. وی ادامه داد: هفته بسیج یادآور رشادت بسیجیان در عرصه های مختلف است که ما ثمردهی این شجره طیبه را از دوران جنگ تحمیلی تا دوران سازندگی، جهاد علمی،عرصه جنگ اقتصادی و... شاهد بوده ایم.
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به نقش بی بدیل بسیجیان در بیداری کشورها و ملت های آزاده جهان در حال حاضر اشاره کرد و افزود: نقش رسانه ها در امیدآفرینی به جامعه هم از اهمیت بسزایی برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار