جذب سرمایه‌گذاری ۱۰۰هزار میلیاردی در بنادر کشور

تهران(پانا) - جزییات جذب سرمایه‌گذاری ۱۰۰هزار میلیاردی در بنادر کشور، انجام مطالعات ژئوتکنیک دریایی در بنادر گناوه، دیلم و دیر، برنامه‌ریزی سازمان بنادر برای نوسازی و ساخت شناورهای تجاری و کشتی‌های خدماتی در داخل کشور، بخشی از مهمترین اخبار حوزه مسکن و شهرسازی است

کد مطلب: ۱۴۲۴۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
جذب سرمایه‌گذاری ۱۰۰هزار میلیاردی در بنادر کشور

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مهمترین اخبار حمل و نقل دریایی در هفته گذشته به شرح زیر است:

ترمینال کشتی رو- رو در بندر شهید رجایی آماده بهره‌برداری است

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، اقدامات توسعه‌ای و عمرانی این سازمان در دولت سیزدهم را مردم‌محور دانست و گفت: بر مبنای تاکید رهبر انقلاب مبنی بر توسعه اقتصاد دریا محور و با هدف رونق اشتغال و معیشت مردم ساحل‌نشین، ساخت و تکمیل بنادر کوچک در مناطق ساحلی فاقد بندر در جنوب در دستور کار قرار دارد.

جزییات جذب سرمایه‌گذاری ۱۰۰هزار میلیاردی در بنادر کشور

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی جزییات جذب سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در بنادر کشور را تشریح کرد و گفت: برای تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریامحور نیازمند مدیریت یکپارچه،‌ هماهنگ و چابک در سطح عالی کشور هستیم.

برنامه‌ریزی سازمان بنادر برای نوسازی و ساخت شناورهای تجاری و کشتی‌های خدماتی در داخل کشور

با هدف ساخت شناورهای تجاری و خدماتی در داخل کشور، قرارداد عاملیت وجوه اداره شده سازمان بنادر نزد بانک مسکن با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و مدیرعامل بانک مسکن، منعقد شد.

۱۲ ه زار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای بندر خرمشهر جذب شد

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با توضیح اینکه ۴۰ هکتار اراضی پیرامونی بندر خرمشهر برای استقرار صنایع آماده‌سازی شده است، از جذب ۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای آن بندر خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاری ۴۵۰۰ میلیاردریالی بخش خصوصی برای بندر خرمشهر در حال بررسی است.

بازدید هیأت آلمانی از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر

یک هیات آلمانی متشکل از مدیران ارشد حمل‌ونقل بین‌المللی اوراسیا از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بندر نوشهر بازدید کردند.

مطالعات ژئوتکنیک دریایی در بنادر گناوه، دیلم و دیر انجام ش د

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اعلام انجام آزمایش‌های ژئوتکنیکی در محل پالایشگاه‌های نفتی جنوب کشور از همکاری آن شرکت با سازمان بنادر برای انجام مطالعات در برخی بنادر جنوب کشور خبر داد.

انعقاد ۳ قرارداد سرمایه‌گذاری تا پایان سال در مجتمع بندری انزلی

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در نشست هم‌اندیشی با شرکت‌های کشتیرانی اعلام کرد: تا پایان سال ۳ قرارداد سرمایه‌گذاری مهم در مجتمع بندری انزلی منعقد می‌شود.

مصون‌سازی بنادر تجاری کشور با اولویت پیگیری می‌شود

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به انجام ۹۰ درصد مطالعات تفصیلی پدافند غیرعامل در ۱۱ بندر اصلی و حیاتی در کشور، اعلام کرد: اجرای دقیق الزام‌های پدافندغیرعامل در همه بخش‌ها از جمله پدافند زیستی و سایبری در بنادر کشور در دستور کار است.

رونق سرمایه گذاری بر پایه توسعه بنادر و حمل ونقل دریایی شکل می‌گیرد

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه بنادر پیشانی رشد اقتصاد دریامحور هستند، گفت: حدود ۸۰ درصد تجارت کشور از طریق دریا است و با استفاده از ظرفیت‌های دریا شاهد افزایش توان تجاری کشور خواهیم بود.

نماینده سازمان تجارت خارجی ژاپن از بندر شهید رجایی بازدید کرد

نماینده سازمان تجارت خارجی ژاپن(جترو) در راس یک هیات تجاری سه نفره از ظرفیت‌های کانتینری بندر شهید رجایی بازدید کرد.

یک کشتی بزرگ کانتینربر یخچالی در دریای خزر به آب انداخته شد

یک شناور کشتیرانی دریای خزر که با تغییر کاربری و تجهیز به سیستم‌های روز دنیا در کشتی‌سازی صدرا به یک کشتی بزرگ کانتینربر یخچالی تبدیل شده است، طی مراسمی با حضور استاندار و مسئولان بنادر و دریانوردی مازندران به آب انداخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار