یک کارآفرین برتر کشور در گفت‌وگو با پانا:

نوجوانان برای به شهرت رسیدن باید مسیری را انتخاب کنند که قطعا اعتیاد در آن نقشی ندارد

تهران (پانا) - در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه یاریگران زندگی علیرضا نبی کارآفرین برتر کشور عنوان کرد نوجوانان برای به شهرت رسیدن باید مسیری را انتخاب کنند که قطعا اعتیاد در آن نقشی ندارد.

کد مطلب: ۱۴۲۴۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان برای به شهرت رسیدن باید مسیری را انتخاب کنند که قطعا اعتیاد در آن نقشی ندارد

علیرضا نبی کارآفرین برتر ایرانی در رابطه با پیشگیری از اعتیاد در نوجوان بیان کرد: نوجوانان برای به شهرت رسیدن باید مسیری را انتخاب کنند که قطعا اعتیاد در آن نقشی ندارد. این موضوع یک انتخاب است؛ بعضی نوجوانان مسیر رشد، پیشرفت و رسیدن به قله‌های موفقیت را انتخاب می‌کنند؛ اما بعضی مسیر تحقیر و رکود و ناامیدی را انتخاب می‌کنند؛ هردو اینها یک انتخاب است و جوان و نوجوان باید به دست آوردن آگاهی می توانند انتخاب درست داشته باشند.

نبی خطاب به آحاد مردم جامعه گفت: هنگامی که فرد معتاد می‌خواهد به جامعه بازگردد فکر کنید آن شخص خواهر، برادر یا فرزند خودتان است و اگر در چنین شرایطی هر یک از اعضای خانواده شما برگردند آیا آنها را در آغوش نمی‌گرفتید، فکر کنید این ها هم اعضای خانواده شما هستند. اگر مردم به هم‌نوع خود کمک کنند دقیقا همان لحظه‌ای است که خدا دارد به آنها فکر می‌کند. شما وقتی یک نفر را نجات می‌دهید انگار امتی را نجات دادید.

وی در رابطه با اشتغال معتادین بهبود یافته افزود: درب اکثر کارخانه‌ها به روی معتاد بهبود یافته باز است. ما هم‌اکنون با مشکل منابع انسانی در کشور مواجه هستیم و از طرفی اگر فرد معتاد توانسته خود را از منجلاب اعتیاد نجات دهد پس فرد توانمندی است به همین علت درب کارخانه ها به روی کسی که می‌خواهند خوب شود و مسیر بهبودی را پیش رو گرفته؛ باز است.

در این رابطه دو طرف وجود دارد؛ کسی که می خواهد خوب بشود و کسی که می خواهد کار نیک انجام دهد و مهمترین وظیفه رسانه در این میان، پیوند این دو با هم است.
وی در ادامه افزود: تمام اتاق‌های بازرگانی در استان‌ها مختلف آماده پذیرش معتادین بهبود یافته برای دادن معرفی نامه به کارخانه‌ها هستند.

دانش آموز خبرنگار:فاطمه داداشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار