آماده سازی ۵ هزار و ۴۸۰ قطعه زمین روستایی در چهارمحال و بختیاری

تهران ( پانا )- مراسم آماده سازی و تامین ۵ هزار و ۴۸۰ قطعه زمین روستایی برای واگذاری به متقاضیان در استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
آماده سازی ۵ هزار و ۴۸۰ قطعه زمین روستایی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مراسم کلنگ‌زنی و آماده‌سازی ۵ هزار و ۴۸۰ قطعه زمین روستایی در استان چهارمحال و بختیاری برای واگذاری به متقاضیان صبح امروز پنجشنبه ۲۵ آبان ماه با حضور ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، روح اله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و دبیر قرارگاه نهضت ملی مسکن و غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای تومانک برگزار شد.

روح‌اله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن در این مراسم با بیان اینکه دولت سیزدهم چشم‌انداز ایران قوی را برای خود ترسیم کرد، گفت: مرور عملکرد وزارت راه و شهرسازی در تحقق وعده رییس جمهور و اجرای قانون جهش تولید مسکن نتایج خوبی را نشان می‌دهد.

وی افزود: بخشی از این ساخت وسازها در بافت‌های فرسوده، بخشی در روستاها، شهرهای موجود و شهرهای جدید و بخشی هم به صورت خودمالکی در حال انجام است.

اکبری گفت: ساخت مسکن در روستاها به شرطی مناسب است که بتوانیم روستاییان را در محل زندگی خود ماندگار کنیم.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در کنار ساخت مسکن و تامین زمین در روستاها تصمیم گرفت، مهاجرت از روستاها به شهر را ریشه‌یابی کند.

وی با بیان اینکه دلایلی از جمله رفاه و مسائل هویتی در مهاجرت از روستاها به شهر موثر است، افزود: ساخت مسکن در روستاها بدون اینکه آرامش و آسایش و امکانات آن تامین نشود، نتیجه بخش نخواهد بود.

اکبری گفت: روستاها باید علاوه بر داشتن هوای خوب و اصالت فرهنگی لوازم رفاهی لازم را نیز داشته باشد که وزارت راه و شهرسازی برای تامین این شرایط برنامه‌ریزی کرده است.

وی تاکیدکرد: وزارت راه وشهرسازی علاوه بر ساخت مسکن بر فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی و زیربنایی مورد نیاز در مناطق مورد ساخت و ساز اهتمام دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار