رئیس آموزش و پرورش اشتهارد:

تولید محتوا برای مردم از خود مردم است

کرج (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد در مراسم تقدیر و تشکر از حامیان آب دانش‌آموزی شهرستان اشتهارد گفت تولید محتوا برای مردم از خود مردم است.

کد مطلب: ۱۴۲۳۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تولید محتوا برای مردم از خود مردم است

مراسم تقدیر و تشکر از حامیان آب دانش آموزی شهرستان اشتهارد با حضور حمیدرضا نامداری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز ، سید حسن شفیعی رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در دبیرستان حجاب شهرستان اشتهارد برگزارشد.

سید حسن شفیعی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد ضمن خوش آمد گویی به مهمانان خطاب به کلیت دانش آموزان گفت: شما دانش آموزانی مستعد و کوشا هستید و در این امر شکی نیست. چندی پیش شاهد مقاله نویسی دانش آموزان در یکی از روستاهای شهرستان بودیم که قریب به یقین برخی از دانشجویان توانایی نوشتن چنین مقاله ای را ندارند، اما ما شما را باور داریم.

پس از صحبت های رئیس آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد حمیدرضا نامداری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز پس از ابراز خرسندی جهت حضور در این مراسم عنوان کرد: امروز مراسم تقدیر و تشکری را داریم بابت نگاه متفاوت چند تن از دانش آموزان این شهرستان در حوزه آب و آینده این مایه حیات بخش با توجه به اینکه شما می گویید از خدا یاری می جویم و تلاش می کنم تا بهترین باشم بهترین بودن درگرو پرورش است. شما آینده سازان می توانید بسیار اثرگذار در این جامعه باشید.

وی از اجرای یک مسابقه در سطح استان با موضوع مدیریت تقاضا و مدیریت مصرف خبرداد و افزود: قرار است که این پیشنهاد و مسابقه به صورت متن، نقاشی، اینفوگرافی، تیزر و.... برگزار شود و بتوانیم در رسانه های ملی از آن استفاده کنیم. هدف از این عمل تولید محتوا برای مردم از خود مردم است.

در پایان مراسم توسط مسئولین انیمیشن (ربات آب) جهت آموزش و مدیریت مصرف از کارگردان و نویسنده این اثر سیده سارا بهرامی از دبیرستان حجاب و گوینده های نوجوان و نونهال این انیمیشن؛ کانیا میری، مهدیس پایروند و یلدا نجار از دبستان مهرتقدیر و تشکری به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: سیده سارا بهرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار