رئیس اداره دوره اول و دوم متوسطه نظری اداره کل شهرستان های استان تهران:

شرکت در جشنواره‌ خوارزمی، لازمه شکوفایی استعداد دانش‌آموزان است

بهارستان یک (پانا) - رئیس اداره دوره اول و دوم متوسطه نظری اداره کل شهرستان های استان تهران در مراسمی، شرکت در جشنواره‌‌های خوارزمی را لازمه‌ شکوفایی استعداد دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۳۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
شرکت در جشنواره‌ خوارزمی، لازمه شکوفایی استعداد دانش‌آموزان است

افتتاحیه جشنواره خوارزمی با حضور رسول آقاگلی رئیس اداره دوره اول و دوم متوسطه نظری اداره کل شهرستان‌های استان تهران، آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش، فروغ شعبانی معاونت متوسطه و حسن حاجوی کارشناس متوسطه اول ناحیه یک بهارستان در مجموعه فرهنگی سینما اتامان صالحیه با هدف تقدیر از برندگان جشنواره خوارزمی برگزار شد.

رسول آقا‌گلی رئیس اداره دوره اول و دوم متوسطه نظری اداره کل شهرستان های استان تهران ضمن اشاره به جشنواره خوارزمی اذعان کرد: جشنواره خوارزمی موضوعات متفاوتی را در خود جای داده تا دانش‌آموزان با شرکت در این جشنواره و استفاده از علایق، استعداد و خلاقیت خود دستاورد‌های خودشان را به نمایش بگذارند که موجب کشف علایق خود و شکوفایی ایده‌های تخیلی و ذهنی آنان هستند.

آقا‌گلی در ادامه ضمن اشاره بر مهم بودن محور های خوارزمی اظهار کرد: همه رشته ها در جشنواره خوارزمی مورد استقبال همه عموم دانش‌آموزان صورت می‌گیرد اما در محور هایی مثل هنر و ادبیات و کاروفناوری و بیشتر رشته ها شوق و انگیزه توجه مارا جلب کرده تا بدانیم که چه استعداد‌هایی در دانش‌آموزان نهفته است.

وی ضمن اشاره به شکوفایی استعداد دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف خوارزمی بیان کرد: دانش‌آموزان با شرکت در جشنواره های مختلف می‌توانند با فعالیت در رشته مورد نظر با توانایی‌های خود در رشته مورد نظر آشنا شوند و استعداد خود را شکوفا کنند، شرکت در جشنواره خوارزمی سکویی برای ارتقا علم و دانش است.

رئیس اداره دوره اول و دوم متوسطه نظری اداره کل شهرستان های استان تهران در پایان سخنان خود خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: دانش‌آموزان با شرکت در جشنواره‌های مختلف ضمن خلق استعداد ها و توانایی های خود تلاش کنند؛ نیاز های زندگی انسان موجب میشود انسان برای کشف توانایی های خود قدم بردارد و این امر سبب شکوفایی استعدادها و توسعه فردی و اجتماعی است.

خبرنگار دانش‌آموز: هدیه ماماهانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار