بازدید ناظران استانی از کارگاه‌های آموزشی طرح شهید همت شروع شده است

بوشهر (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت بازدید ناظران استانی از روند برگزاری کارگاه‌های آموزشی بهبود صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان دوره ابتدایی شروع شده است.

کد مطلب: ۱۴۲۳۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید ناظران استانی از کارگاه‌های آموزشی طرح شهید همت شروع شده است

غلامحسین مهران پور در نشست با اعضای هسته تخصصی کارگروه استانی طرح شهید همت اظهار کرد: با هدف بهبود کیفیت آموزش و ارتقای دانش و مهارت‌های معلمان ابتدایی، کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی با عنوان طرح شهید همت همزمان در حال اجرا است.

مهران پور افزود: این کارگاه‌ها به طور مستمر در سطح استان و متناظر با آن در سطح مناطق برگزار شده و نظارت دقیقی بر روند اجرای آنها صورت می‌گیرد.

مهران پور بیان کرد: بررسی و ارزیابی روند برگزاری و اجرای آنها، هدف از بازدید ناظران استانی از این کارگاه‌ها است.

وی یادآور شد: ناظران در طول بازدید با کادر آموزشی و معلمان ارتباط برقرار کرده و به طور مستقیم فعالیت‌ها و فرایند آموزشی بررسی می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین، ارتقای کیفیت آموزش و گسترش تکنیک ها و روش های بهتر برای توانمندسازی معلمان ابتدایی نیز در این بازدید ها مدنظر قرار می گیرد.

مهران پور در پایان تاکید کرد: این بازدیدها نقش مهمی در بهبود سیستم آموزشی ابتدایی دارند و از طریق آنها می‌توان نیازها و چالش‌های موجود را شناسایی و برنامه‌های مناسب برای پیشرفت و توسعه آموزش ابتدایی را طراحی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار