زمین شماره ۲ استادیوم ۱۵ هزار نفری ولایت بناب افتتاح شد

بناب (پانا)- با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی زمین شماره ۲ استادیوم ۱۵ هزار نفری ولایت بناب استان آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۴۲۳۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
زمین شماره ۲ استادیوم ۱۵ هزار نفری ولایت بناب افتتاح شد

زمین شماره ۲ استادیوم ۱۵ هزار نفری شهرستان بناب با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال با حضور علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی مورد بهره برداری قرار گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاح زمین شماره ۲ استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب اظهار داشت: شهرستان‌های بناب یکی از قطب‌های مهم و ورزشکار پرور استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.
حبیب ستوده نژاد با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان بناب در حوزه ورزش گفت: با تکمیل استادیوم ۱۵ هزار نفری ولایت بناب شاهد شکوفایی ورزش در جنوب استان خواهیم بود.
وی در پاسخ به اعتبارات تکمیل سالن باستانی استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب گفت: تا پایان سال اعتبارات این مجموعه پرداخت و این سالن به بهره‌برداری خواهد رسید.
ستوده نژاد در بخش دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به رشد چشمگیر ورزش طی سالیان گذشته در جنوب استان گفت: شهرستان بناب در دو حوزه ورزش قهرمانی و ورزش همگانی رشد بسیار خوبی داشته و باعث افتخار استان آذربایجان شرقی است.
در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان بناب نیز ضمن عرض تبریک به تمامی ورزشکاران شهرستان بناب بابت افتتاح این زمین ورزشی مدرن فوتبال گفت: در دولت سیزدهم اتفاقات بسیار خوبی در حوزه ورزش در شهرستان در حال انجام می‌باشد.
فرماندار شهرستان بناب گفت: در شهرستان بناب دولت میلیاردها تومان برای تکمیل سالن‌های ورزشی و استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب اعتبار پرداخت کرده است که نشان دهنده دیدگاه مثبت دولت به حوزه ورزش است.
وی تکمیل و بهره‌برداری استادیوم ۱۵ هزار نفره ولایت بناب را نقطه عطف برای ورزش جنوب استان عنوان کرد و گفت: با افتتاح این مجموعه بزرگ ورزشی تا قسمت بسیار زیادی از نیازهای ورزشی جنوب استان آذربایجان شرقی برطرف خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: امید اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار