رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:
شعار کلیدی دولت سیزدهم، تکریم ارباب رجوع
شهرکرد (پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان مهمترین هدف ملاقات مردمی نمایندگان تام الاختیار وزیر آموزش و پروش دراستان چهارمحال و بختیاری را تکریم ارباب رجوع در راستای شعار دولت سیزدهم دانست.
حجت الله شریفی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان در گفت و گو با خبرنگاران پانا با اشاره به مشکلاتی از قبیل حقوق و مزایا ،نقل و انتقالات، آزمون استخدامی و رتبه بندی معلمان از حضور چهار کمیته پاسخگو در زمینه امور اداری، استخدامی، امور حقوقی و مسائل امور مالی خبر داد و گفت: «باتوجه به سفر قبلی رییس جمهور که عمدتا ملاقات مردمی در خصوص استخدام و آزمون استخدامی فرهنگیان بود پیش بینی میشود در سفر دوم نیز این موارد بیش از همه مطرح و مورد سنجش قرار گیرند.»
شریفی با اشاره به فعالیت چهار کمیته پاسخگو در زمینه مشکلات و مطالبات مردمی فعالیت همه جانبه این کمیته را گامی در جهت رفع مشکلات و منابع پیش رو دانست و گفت: «امید است مشکلات و موانع استخدام فرهنگیان نیز به بهترین نحو رسیدگی شود.»
خبرنگار دانش آموز: سیده زهرا اصغرزاده
ارسال دیدگاه