لیگ برتر والیبال بانوان؛

‌شهرآورد تهرانی‌ها‌ برای صعود به صدر جدول

تهران (پانا) - سایپا و مهرسان تهران در هفته چهارم لیگ برتر زنان در تهران به مصاف هم خواهند رفت و برنده این شهرآورد به دلیل استراحت تیم فولاد مبارکه سپاهان، راهی صدر جدول خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
‌شهرآورد تهرانی‌ها‌ برای صعود به صدر جدول

به گزارش‌ فدراسیون والیبال، هفته چهارم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز جمعه ۲۶ آبان با سه دیدار همزمان در شهر‌های اصفهان، یزد و تهران پیگیری می‌شود.

ذوب آهن اصفهان در سالن ملت از ساعت ۱۱ صبح میزبان پیکان تهران خواهد بود. جدال تیم‌های پنجم و ششم جدول برای کسب نخستین پیروزی خواهد بود چرا که هر دو تیم بدون برد و یک امتیازی هستند و برنده این مسابقه می‌تواند به کسب شرایط بهتر در جدول رده‌بندی امیدوار باشد.

در دیگر دیدار همزمان هفته چهارم، هوران یزد در سالن یگانگی میزبان مس رفسنجان خواهد بود. هورانی‌ها که با دو برد و ۴ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته‌اند به دنبال جبران شکست هفته گذشته خود برابر مهرسان تهران و پیروزی برابر مس هستند.

اما شکست شاگردان آسیه پام در تیم مس هم کار آسانی نیست چرا که این تیم هم برای کسب نخستین پیروزی خود در لیگ تلاش می‌کند. مس بدون برد و امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفته و برای بهبود جایگاه به دنبال شکست میزبان در خانه خواهد بود.

در مهم‌ترین دیدار این هفته که به شهرآورد تهرانی‌ها اختصاص دارد، سایپا در سالن فدراسیون والیبال میزبان مهرسان خواهد بود. مهرسان با دو برد و ۷ امتیاز در رده دوم و سایپا با دو برد و ۶ امتیاز در رده سوم جدول جای گرفته است و برنده دربی هفته چهارم لیگ برتر زنان در صورت کسب سه امتیاز این دیدار راهی صدر جدول خواهد شد چرا که تیم فولاد مبارکه سپاهان که با سه برد و ۸ امتیاز جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است، این هفته استراحت دارد.

با توجه به این که هر دو تیم سایپا و مهرسان در هفته سوم حریفان را شکست داده و با انرژی مضاعف در رقابت‌های روز جمعه خود حاضر خواهند شد، باید دید در تقابل شاگردان دو نیلوفر یکی حجتی و دیگری رشیدی تفکرات کدام سرمربی به نتیجه خواهد رسید و کدام تیم در پایان هفته چهارم صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر زنان را تصاحب می‌کند.

برنامه کامل مسابقات هفته چهارم لیگ برتر زنان به شرح زیر است:

اصفهان، سالن ملت، ساعت ۱۱

ذوب‌آهن اصفهان - پیکان تهران

یزد، سالن یگانگی، ساعت ۱۱

هوران یزد - مس رفسنجان

تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۱

سایپا تهران - مهرسان تهران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار