معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

نقش پایگاه تغذیه سالم در ارتقای سلامت دانش‌آموزان بسیار مورد توجه‌ است

شهرری یک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، نقش پایگاه تغذیه سالم را در ارتقای سلامت دانش‌آموزان بسیار مورد توجه دانست و گفت با توجه به تاثیرات پایگاه تغذیه سالم در سلامتی دانش‌آموزان، لازم است توجه ویژه‌ای به این مسئله داشته باشیم.

کد مطلب: ۱۴۲۳۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
نقش پایگاه تغذیه سالم در ارتقای سلامت دانش‌آموزان بسیار مورد توجه‌ است

رحمت‌اله قاسمی‌پور، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در جلسه تخصصی مراقبین سلامت مدارس در سالن هم‌اندیشی وحدت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در رابطه با پایگاه تغذیه سالم، اظهار کرد: پایگاه های تغذیه سالم در مدارس با هدف تامین بخشی از مواد مغذی مورد نیاز دانش‌آموزان تشکیل شده‌اند؛ نقش پایگاه تغذیه سالم در ارتقای سلامت دانش‌آموزان بسیار مورد توجه است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک شهرری در ادامه افزود: با توجه به تاثیرات پایگاه تغذیه سالم در سلامتی دانش‌آموزان، لازم است توجه ویژه‌ای به این مسئله داشته باشیم؛ شما بزرگواران در بازدیدهای مراقبین سلامت از مدارس لازم است جزئیات پایگاه تغذیه سالم را بررسی کنید؛ داشتن مجوز بخش اولیه اما مهم آن است و با بررسی سایر موارد، گزارش دقیق و کاملی را داشته‌باشیم.

قاسمی‌پور ادامه‌ داد: گزارشی که ما از شما همکاران گرامی در جریان بازدیدها می‌خواهیم یک‌گزارش واقعی است که با هدف بهسازی و ایمنی محیط ، در جریان اتفاقات مدرسه قرار بگیریم و در همین راستا برنامه‌ریزی‌ای را همکارانمان خانم‌ها قرقلو و میرسعیدی انجام داده‌اند، مبنی بر اینکه مراقبین سلامت، به مدارس مراجعه کنند و یک گزارشی دو جانبه به ما بدهند؛ یکی بهداشت محیط و یکی هم پایگاه تغذیه سالم.

وی اذعان کرد: امیدداریم که مدارس خود شما مراقبین سلامت هم از نظر پایگاه تغذیه سالم مشکلی نداشته‌باشند؛ این نکته هم قابل توجه است که بعضی مدارس مراقب سلامت ندارند و رابط سلامت دارند لذا لازم است به شرایط این‌چنینی توجه شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک شهرری در پایان تاکید کرد: کارها را در محیطی دوستانه ولی با دقت و نکته‌سنجی پیش ببرید؛ از شما بزرگواران درخواست دارم گزارشات نقطه به نقطه و جزئی باشند؛ طوری که بشود بازخورد داد و نظر کارشناسی بیان کرد‌.

دانش‌آموز خبرنگار: حنانه ولیانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار