مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری مطرح کرد:

به‌اشتراک گذاشتن ایده‌ها و طرح‌های موفق، از محاسن بازدیدهای مراقبین سلامت از مدارس است

شهرری یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، بازدیدهای مراقبین سلامت از مدارس را اتفاقی مثبت با محاسن زیاد دانست و گفت این بازدیدها مشابه طرح همتا هستند که در بازدیدهای همتا یک کارشناس از دل مدرسه که اشراف کامل بر موضوعات دارد، از مدارس دیگری که همجوار یا غیر همجوار هستند، بازدید می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۲۲۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
به‌اشتراک گذاشتن ایده‌ها و طرح‌های موفق، از محاسن بازدیدهای مراقبین سلامت  از مدارس است

حسین سعیدی یکتا، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در حاشیه جلسه تخصصی مراقبین سلامت مدارس در سالن هم‌اندیشی وحدت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در رابطه با همکاران حوزه سلامت اظهار کرد: این را می دانم که در حوزه سلامت همکاران بسیار زحمت‌کشی داریم و بسیاری از همکاران ما در این‌حوزه، ارتقاء در کار را در انجام دادن کار به نحو احسن می‌دانند و خروجی این تفکر منجر به مشکلات کمتر می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در ادامه افزود: همانطور که می‌دانید در بازدیدهای همتا یک کارشناس از دل مدرسه که اشراف کامل بر موضوعات دارد، از مدارس دیگری که همجوار یا غیرهمجوار هستند، بازدید می‌کند و بازدیدهای مراقبین سلامت هم به همین صورت است و از چند وجه حائز اهمیت است. یک وجه این است که احتمال دارد برنامه‌ریزی طوری باشد که حتی مدارسی که مراقب سلامت هم دارند، توسط مراقبین سلامت دیگر بازدید شوند و این بازدیدها محاسن زیادی را به‌دنبال دارد‌.

سعیدی یکتا در بیان محاسن بازدیدها عنوان کرد: از دیگر محاسن بازدیدهای مراقبین سلامت، به‌اشتراک گذاشتن ایده‌ها و طرح‌های موفق است؛ زمانی‌که طرح خوبی در مدرسه‌ای پایه‌ریزی شده و همکار دیگه‌ای برای بازدید به این مدرسه می‌رود؛ از این طرح‌ها برای اجرا در مدرسه خودش ایده می‌گیرد و از این منظر برای خود شما بزرگواران موجب رشد است.

این مقام مسئول اذعان کرد: گاهی خود ما به این دلیل که هر روز در مدرسه و محل کارمان هستیم و به آن مکان‌ عادت کرده‌ایم؛ ایرادهایی که وجود دارد را متوجه نمی‌شویم اما کسانی که برای اولین بار جایی وارد می‌شوند، نگاهی ریزبینانه‌تر و ویژه‌تر دارند. یکی دیگر از محاسن بازدیدها هم همین است که یک نفر جدیدی می‌آید و بازخوردی از بازدیدش ارائه می‌دهد و نکاتی را می‌گوید که شاید به آن‌ها توجه نکرده بودیم و به هرحال افراد دارای سابقه و تخصص به بازدید می‌روند و از این سابقه و تخصص می‌توان بهره برد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه‌یک شهرری تاکید کرد: امید است شما بزرگواران در بازدیدها مسائل را با دیدی ظریف بررسی و نکات را یادداشت کنید، صورت‌جلسه کنید و با یک فرم دقیق بازدید را انجام دهید و حتما یک نسخه از فرم را همانجا به مدیر مدرسه به‌عنوان بازخورد ارائه دهید و یک نسخه هم برای بررسی در اداره باشد و لازم است بازخورد مکتوب بازدید برای مدیر با امضای ما ارسال شود.

سعیدی یکتا خاطرنشان کرد: حتما پیگیری‌ها از سمت ما هم انجام خواهد شد، بنابراین لازم است همه موارد را بازدید کنید و بازخوردها به‌صورت رسمی برای مدیر ارسال خواهند شد و برای برطرف کردن مشکلات هم مهلتی ۳۰ الی ۴۰ روزه در نظر گرفته‌ خواهد شد و اگر نیاز بود بازدیدهای تکمیلی هم توسط همکارهای دیگر مجددا انجام می‌شود تا مشکلات برطرف شوند. از شما بزرگواران می‌خواهم که بخشنامه مواد غذایی سالم رو هم در نظر داشته باشید و هروقت به مدرسه‌ای رفتید؛ احساس کنید فرزند خود شما در آن مدرسه محصل است؛ این توصیه مقام معظم رهبری به ماست و تفکری این‌چنینی شرایط را بسیار بهتر خواهدکرد.

خبرنگار: نورا فیضی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار