بحث درباره سریال‌های تلویزیونی در «جام‌جم» ادامه دارد

تهران (پانا) - تلویزیون در قسمت جدید برنامه گفت‌وگومحور خود از ابعاد دیگری به موضوع سریال‌سازی می‌پردازد و این بار پای یک منتقد قدیمی و مدیر انجمن سینمای انقلاب دفاع مقدس را به جام‌جم باز می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۲۲۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بحث درباره سریال‌های تلویزیونی در «جام‌جم» ادامه دارد

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما، برنامه تلویزیونی «جام‌جم» در هفته گذشته، بازتاب‌های بسیاری را با حضور حامد عنقا و مهدی نقویان رئیس سیمافیلم به دنبال داشت. از مشخص شدن تکلیف «زیرخاکی» و «پایتخت» تا حرف‌های پشت پرده‌ای که برای اولین بار عنقا مطرح کرد.

اما امشب دوباره قرار است بحث درباره سریال‌سازی در «جام‌جم» ادامه پیدا کند و این بار چالش‌های تولید آثار نمایشی جذاب نیز موضوعِ خاص و محوری صحبت محمود گبرلو منتقد و مجری قدیمی تلویزیون و سینما و همچنین سیدمحمد حسینی مدیر انجمن سینمای انقلاب دفاع‌مقدس خواهد شد.

البته اگر بیشتر بخواهیم گبرلو را بشناسیم حتماً به اجرای خوب او در «هفت» برخواهد گشت و سیدمحمد حسینی هم که سابقه منتقدی در سینما و تلویزیون را دارد و همچنین نویسندگی در تلویزیون که شاید یکی از جدیدترین آثار او فیلمنامه سریال «آقای قاضی» باشد؛ او این روزها بر کرسی مدیریت هم تکیه زده است. البته او در شورای پروانه ساخت هم عضویت دارد.

برنامه تلویزیونی «جام‌جم» با رویکردی نقادانه به تهیه‌کنندگی مصطفی هیودی و با سردبیری و میزبانی سیداحمد موسوی صمدی هر دوشنبه حوالی ساعت 23:15 به صورت زنده روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار