مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در کارگروه توزیع شیر رایگان مدارس:

عدم توزیع شیر در سال‌های گذشته آسیب‌های پنهان در کیفیت تحصیل و سلامت دانش‌آموزان داشته است

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در جلسه کارگروه توزیع شیر رایگان مدارس گفت قطع توزیع شیر رایگان در سال‌های گذشته آسیب‌های پنهان در کیفیت تحصیلی و سلامت دانش‌آموزان داشته است و اکنون که اهتمام دولت برای توزیع شیر رایگان جهت ارتقای سلامت دانش‌آموزان جدی است مورد استقبال خوب والدین قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۴۲۲۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
عدم توزیع شیر در سال‌های گذشته آسیب‌های پنهان در کیفیت تحصیل و سلامت دانش‌آموزان داشته است

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جلسه کارگروه توزیع شیر رایگان مدارس گفت: قطع توزیع شیر رایگان در سال‌های گذشته آسیب‌های پنهان در کیفیت تحصیلی و سلامت دانش آموزان داشته است و اکنون که اهتمام دولت بر توزیع شیر رایگان برای ارتقای سلامت دانش آموزان قرار گرفته است مورد استقبال خوب والدین قرار گرفته است.

علی موحدی گفت: اگرچه رفع همه موانع و تسهیل مقدمات کار مقداری زمان بر است اما حتما این کار خوب و ارزشمند در روزهای آینده به شکل مطلوب اتفاق خواهد افتاد.

موحدی با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی در نگهداری شیر‌های فرادما در مدارس اظهار کرد: نظارت اعضای کارگروه شیر مدارس؛ علاوه بر نظارت ناظرین بهداشتی لازم است تا این اطمینان حاصل شود که موضوعات و موارد مراقبتی و بهداشتی به شکل مطلوب رعایت می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: شبکه بهداشت با هماهنگی حوزه بهداشت مدارس در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بر شیرهای تحویلی در مدارس نظارت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار