مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان:

برگزاری مانور زلزله در 540 آموزشگاه سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری مانور سراسری زلزله در 540 آموزشگاه سیستان و بلوچستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۲۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور زلزله در 540 آموزشگاه سیستان و بلوچستان

حسین کیخا مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان گفت: کشور ایران در منطقه ای قرار گرفته که هر ساله احتمال وقوع زلزله و بروز بلایای طبیعی در آن بسیار است و همین امر لزوم فراگیری آموزش های لازم در همه سطوح را بیش از پیش نمایان می کند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان خاطرنشان کرد: دانش آموزان بهترین قشر برای انتقال آموزش های مقابله با بحران جامعه هستند، زیرا هر دانش آموز با یک خانواده مرتبط است و این قشرهای وسیعی از جامعه را در بر می گیرد.

وی افزود: یکی از راه‌های آموزش به دانش آموزان برگزاری مانور سراسری زلزله در مدارس کشور است که یکی از مهم ترین برنامه های سالانه در سازمان دانش آموزی است.

حسین کیخا با اشاره به اهمیت برگزاری این مانور در مدارس گفت: شناختی که دانش آموزان در مانور پیدا می کنند می توانند در شرایط وقوع زلزله، آمادگی روحی و روانی لازم را داشته باشند و هنگام حادثه خود را گم نکنند و بتوانند در محیط مناسبی پناه گیری کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان گفت: این مانور با همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی اعم از ستاد مدیریت بحران استانداری، هلال احمر، آتش نشانی و.... در ۵۴۰ آموزشگاه در روز چهارشنبه هشتم آذرماه برگزار می شود.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه زهرا سرگزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار