در هشتاد و یکمین رویداد امید و افتخار مطرح شد؛

افزایش 15 درصدی مراجعه شهروندان تهرانی به میادین میوه و تره‌بار

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت در ۶ ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته میزان مراجعه شهروندان به مراکز ۱۵ درصد افزایش داشت.

کد مطلب: ۱۴۲۲۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 15 درصدی مراجعه شهروندان تهرانی به میادین میوه و تره‌بار

آیین بهره‌برداری از دوبازار میوه و تره بار شقایق و مهستان و آغاز پروژه بازار میوه و اره بار فدک صبح امروز شنبه- شنبه ۲۰آبان ماه ۱۴۰۲- در هشتاد و یکمین رویداد امید و افتخار با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار، رضا سیفی، شهردار منطقه ۱۷ برگزار شد.

در این مراسم، ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت:از همکاری شهردار منطقه ۱۷ برای همکاری تشکر می‌کنم.امروز دو پروژه افتتاح می‌شود و بازار شقایق با معماری ایرانی و اسلامی ساخته شده است. پروژه شهید چراغی در منطقه ۱۷ نیز معماری آن براساس الگوی معماری ایرانی و اسلامی بود که در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.شهرداری های جهان در موضوع غذای شهر احساس وظیفه می‌کنند. ما هیچ رقابتی با بخش خصوصی نداریم.

وی افزود: قیمت میوه در میادین تره بار ۴۶درصد زیر قیمت بازار است.ما مکان‌هایی را برای عرضه میوه و تره بار ایجاد کردیم. به دنبال افزایش و ارتقای بخش نرم افزاری نسبت به سخت افزاری هستیم‌.

فصاحت گفت: می‌خواهیم قیمت کالاهارا بر اساس حذف واسطه ها کاهش دهیم و از شهردار محترم، معاونت محترم خدمات شهری و شورای شهر تشکر می‌کنم، شهرداری دز موضوعات ورود کرده که وظیفه ای ندارد اما سفره مردم برای ما مهم است.

وی با اشاره به این موضوع که با بخش خصوصی رقابت نداریم و می‌خواهیم ظرفیت ورود بخش خصوصی را ایجاد کنیم، در همین راستا در کنترل قیمت لیمو ورود کردیم و به تقویت غرف هایی پرداختیم که در مدیریت قبلی مشکل داشتند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار خاطرنشان کرد: در ۶ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش مراجعه داشتیم و به دنبال ایجاد بستری هستیم تا محصولات با قیمت مناسب‌تری به دست مردم برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار