برگزاری دوره توانمندسازی ائمه جماعات روحانی و مدیران مدارس غیر‌دولتی

تهران (پانا) - دوره آموزش و توانمندسازی ائمه جماعات روحانی و مدیران مدارس (طرح مبین) در راستای اجرای دستورالعمل «تقویت و توسعه فرهنگ اقامه نماز» به‌عنوان اولویت فعالیت‌های پرورشی مدارس و نیز عملیاتی کردن برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز به میزبانی استان مرکزی و با مشارکت ستاد اقامه نماز کشور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۲۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره توانمندسازی ائمه جماعات روحانی و مدیران مدارس غیر‌دولتی

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌ وپرورش؛ در این دوره آموزشی، مدیران جدیدالانتصاب مدارس دولتی و غیردولتی متوسطه اول و دوم (پرجمعیت، آسیب‌پذیر و محروم) در اولویت حضور قرار دارند.

بر اساس این گزارش 20 درصد از سهمیه دوره‌های آموزش و توانمندسازی در هر استان به ائمه‌ جماعات و مدیران مدارس غیر‌دولتی اختصاص خواهد داشت.

همچنین روحانیون شاغل در آموزش و پرورش که در مدارس اقامه نماز دارند در اولویت حضور در دوره طرح مبین قرار دارند.

این دوره آموزشی و توانمندسازی با حضور بیش از یک هزار نفر از ائمه جماعات روحانی و مدیران مدارس غیردولتی در اردوگاه فرهنگی - تربیتی امام خمینی(ره) شهرستان خمین در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است استان‌های اصفهان، لرستان، کرمانشاه، قزوین، قم، همدان و مرکزی باید تا پایان وقت امروز (شنبه 20 آبان) مشخصات افراد اعزامی خود به این دوره را به نشانی @Qaseninamaz در شبکه شاد ارسال کنند.

دوره آموزش و توانمندسازی ائمه جماعات روحانی و مدیران مدارس (طرح مبین) از 23 تا 29 آبان برای برادران و از 30 آبان تا 6 آذر برای خواهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار