رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان خبر داد؛

شرکت بیش از 85 هزار نفربرنامه در فعالیت‌های ‌سمپاد‌‌

تهران (پانا) - رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با اعلام این خبر که بیش از 85 هزار نفربرنامه در فعالیت‌های تعریف‌ شده سمپاد‌ شرکت کرده‌اند، گفت طراحی و اجرای برنامه‌های کم‌هزینه و پُرکاربرد‌، برنامه‌های متنوع‌ و متعدد و کمک‌دهنده رشد در دستور‌کار است.

کد مطلب: ۱۴۲۲۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از 85 هزار نفربرنامه در فعالیت‌های ‌سمپاد‌‌

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، الهام یاوری در نشست مشترک شورای معاونان سمپاد با شورای معاونان اداره‌کل آموزش و پرورش زنجان با تبیین مفهوم عدالت آموزشی اظهار کرد: مقام معظم رهبری، همواره پشتیبان و حامی دانش‌آموزان استعدادهای درخشان هستند و حُسن تدبیر و ورود به هنگام ایشان در گلوگاه‌های سخت‌، سبب پویایی و ماندگاری سمپاد شده است‌.

رئیس سازمان ملی استعدادهای درخشان این سازمان را تنها متولی حوزه نخبگانی دانش‌آموزی معرفی کرد که در چارچوب اسناد بالادستی مشغول به فعالیت است و گفت: این سازمان به منظور تحقق عدالت آموزشی و حل مسائل کشور بنا شده است، از این رو هر سرمایه‌گذاری در آن، انتفاع عمومی دارد و بر کل کشور‌ تأثیرگذار است.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: در هر شهری که مدارس سمپاد‌ تأسیس می‌شود فضای آموزشی و تربیتی کل شهر به تدریج رشد می‌کند‌.

وی با اعلام این خبر که بیش از 85هزار نفربرنامه در فعالیت‌های تعریف‌ شده سمپاد‌ شرکت کرده‌اند، بیان کرد: طراحی و اجرای برنامه‌های کم‌هزینه و پرکاربرد‌، برنامه‌های متنوع‌ و متعدد و کمک دهنده رشد در دستور کار است و به لطف خدا بسیاری از برنامه‌های موفق سمپاد در حوزه معاونت استعدادیابی و توانمندسازی فراگیر است به نحوی که برنامه‌های مورد نظر حتی در شهرهایی که مدارس سمپاد ندارند‌ نیز از موفقیت برخودار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار