مسئول امور بانوان آموزش و پرورش البرز:

آیین زندگی دختران در نسل Z متمایز از نسل‌های پیشین است

کرج (پانا)- مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری همایش نیازهای بنیادین نوجوانان و راهکارهای مواجهه با نسلZ با رویکرد سبک و آیین زندگی دخترانه ویژه معاونین آموزشی مدارس دخترانه استان البرزخبرداد و گفت آیین زندگی دختران در نسل Z متمایز از نسل‌های پیشین است.

کد مطلب: ۱۴۲۲۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین زندگی دختران در نسل Z  متمایز از نسل‌های پیشین است

زهرا شاکر، مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: سبک و آیین زندگی دخترانه در نسل Z یا همان دهه هشتادی‌ها، متمایز از نسل‌های پیشین است و افراد این نسل از روزی که به دنیا آمده‌اند، دنیای دیجیتال را تجربه کردند و زندگی بدون اینترنت، برای آنها گنگ و مبهم است.

وی افزود: فضای مجازی یکی از جذابیت‌های این نسل است و لزوم آگاه‌سازی فرهنگیان از تربیت رسانه‌ای، از راهکارهای مفید در این زمینه محسوب می‌شود.

شاکر تصریح کرد: توانمندسازی کادر آموزشی و اجرایی مدارس دخترانه، در این طرح مورد هدف است و برنامه ریزی مدونی در راستای برگزاری این گونه همایش‌ها در مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان البرز انجام شده است.

گفتنی است پرسش و پاسخ در مورد مباحث مطروحه از دیگر قسمت‌های این همایش بود که محتوای ارائه شده مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار