رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مطرح کرد:

تجلی خدمات جهاد سازندگی در مدرسه‌سازی دولت سیزدهم

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در آئین افتتاح مدرسه ابوریحان بیرونی بجنورد، گفت الگوی خدمات جهاد سازندگی، امروز در حوزه مدرسه‌سازی دولت تجلی یافته است.

کد مطلب: ۱۴۲۲۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلی خدمات جهاد سازندگی در مدرسه‌سازی دولت سیزدهم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمیدرضا خان محمدی در مراسم افتتاح مدرسه ابوریحان بیرونی بجنورد که با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: اجرای ۵ هزار و ۸۰۰ پروژه و بهره‌برداری از ۲۷ هزار کلاس درس توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در طول دو سال فعالیت دولت سیزدهم، یادآور و احیا کننده خدمات جهاد سازندگی است که امروز در حوزه مدرسه‌سازی تجلی یافته است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با قدردانی از همراهی خیرین مدرسه‌ساز، افزود: با افزایش سرعت و شتاب مدرسه‌سازی، نیروهای جهادی این سازمان نشان دادند که کار جهادی بن بستی ندارد.

خان‌محمدی بیان داشت: در دو سال گذشته در خراسان شمالی ۶۰۹ پروژه و ۸۱۴ کلاس درس اجرا شده است و هم اکنون ۴۰۰ کلاس درس در حال اجرا است که با همت همه از جمله ارکان استان و با برکت اعتبارات سفر رهبری به خراسان شمالی محقق شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: پروژه‌های در حال اجرای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با کمک ۵۴ درصدی خیران صورت گرفته است اما معتقدم ۱۰۰ درصد پروژه‌های ما با کمک خیران مدرسه‌ساز است چرا که انگیزه آنان باعث ایجاد انگیزه برای اجرای دیگر پروژه‌ها می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار