ثبت‌ سردترین دمای امروز کشور در استان فارس

تهران (پانا) - امروز دشت نمدان استان فارس با کمینه دمای 4.3- درجه سلسیوس، سردترین شهر کشور شد و پس از آن «لاله زار» در کرمان با دمای 3.6- درجه سلسیوس دومین دمای سرد کشور در شبانه‌روز گذشته را ثبت کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌ سردترین دمای امروز کشور در استان فارس

اداره کل هواشناسی استان کرمان پیش بینی کرده است که در دو سه روز آینده وضعیت دمای استان تغییرات بخصوصی نخواهد داشت. شرایط مشابهی برای استان فارس نیز پیش بینی شده است.

از سوی دیگر مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: چهارشنبه در استان های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شرق خراسان رضوی، برخی نقاط سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گردوخاک رخ می دهد.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه همچنین در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود. برای پنجشنبه همچنین افزایش دما در استان های ساحلی خزر انتظار می رود.

مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور افزوده است: جمعه و شنبه مجدد در استان های ساحلی خزر بارش پیش بینی می شود و دریای خزر برای چهارشنبه و روزهای جمعه و شنبه مواج پیش بینی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار