اعزام دانش آموزان دختر منطقه۷ شهر تهران به دیار نور و شهدا

تهران (پانا) - مراسم بدرقه دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه منطقه۷ تهران به اردوی راهیان نور با حضور کم‌نظیر و پرشور دانش‌آموزان در دبیرستان دخترانه فرهنگ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش آموزان دختر منطقه۷ شهر تهران به دیار نور و شهدا

صبحگاه سه‌شنبه ۱۶ آبان ماه دانش آموزان دختر منطقه در دبیرستان دخترانه فرهنگ ۷ گرد هم آمدند و با بدرقه قاسم امینی مدیر آموزش و پرورش منطقه۷، داود مقصودی معاون پرورشی منطقه، علی حسنی فرمانده بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش شهر تهران و دیگر مسئولان و والدین راهی سرزمین نور شدند.

مقصودی ضمن تبریک روز دانش آموز و بیان شمه ای از فلسفه و شرایط اردوی راهیان نور، عنوان کرد: شناخت شهدا و شناخت زندگی شهدا تاثیری مثبتی در زندگی نوجوانان دارد و چه خوب است هر نوجوانی از زندگینامه یک شهید اطلاع داشته باشد.

سپس وی پویش رفیق شهیدم را معرفی کرد و از نوجوانان و جوانان خواست که هر دانش آموز یک شهید را انتخاب کند و راجع به زندگینامه، شرایط و فضائل رفتاری و اخلاقی و در کل خصوصیات و ویژگی آن شهید، اطلاعات جمع آوری کند.

در پایان مراسم، علی حسنی برای حاضرین از قداست مسیری که دانش آموزان قرار است در اردو طی کنند و عملیات‌های مرتبط با یادمان‌ها مطالبی را بیان کرد.

گفتنی است کاروان دختران منطقه۷ با حضور پر شور بیش از ۲۵۰ دانش آموز؛ راهی یادمان‌های جنوب کشور شدند و برگزاری این اردوها از ۱۵ آبان ماه شروع شده و تا ۱۸ آبان ماه ادامه دارد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه داداشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار