نشست صمیمی دانش‌آموزان پاکدشتی با امام جمعه‌ این شهرستان

پاکدشت(پانا)_نشست صمیمی امام جمعه شهرستان‌پاکدشت با دانش‌آموزان دبیرستان نمونه دولتی الغدیر این شهرستان با عنوان" تریبون آزاد" همراه با سرپرست آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمی دانش‌آموزان پاکدشتی با امام جمعه‌ این شهرستان

حجت‌الاسلام والمسلمین رضاجوکار، امام‌جمعه شهرستان‌پاکدشت با حضور در مدرسه الغدیر ضمن توجه به دغدغه‌ها و مشکلات و شبهات و سوالات دانش‌آموزان و پاسخگویی به آنها در رابطه با موضوع آموزش و پرورش بیان کرد : ما هم آموزش را لازم داریم هم پرورش را و هدف ما رسیدن به پرورش است از مسیر آموزش؛ و این کلاس‌های درسی که گذاشته می‌شود هدفش آموزش است؛یعنی ما باید به یک انسان تربیت یافته تبدیل بشیم حالا از مسیر همین کلاس‌ها است و این کلاس‌ها باید کمک کند.

حجت السلام والمسلمین جوکار در این نشست سوالی را با عنوان « به‌نظر شما دانش‌آموزان برای اینکه مسائل تربیتی، پرورشی، فرهنگی در جامعه بهتر انجام شود پیشنهاد شما چیست؟ » مطرح کرد و از همه دانش‌آموزان خواست تا به این سوال پاسخ دهند و نظرات متفاوت خود را بیان کنند.

وی همچنان در رابطه با سوال مطرح شده تاکید کرد: هدف ما این است با جواب‌های شما متوجه شویم که ما به عنوان مسئولین چکار می‌توانیم انجام دهیم تا حال مردم بهتر شود نشاط مردم بیشتر شود فرهنگ‌ عمومی جامعه اسلامی‌تر و انسانی‌تر شود و مسائل و مشکلاتی که در جامعه دیده می‌شود کمتر شود، برای مثال بخشی از مسائل مردم تربیتی و فرهنگی و بخشی از آن مسائل اقتصادی و معیشتی در زندگی مردم است.

امام‌جمعه شهرستان‌پاکدشت افزود: البته بعضی از مسائل دست من و شما نیست، مربوط به مسائل کلان مانند اقتصاد جهانی و بخشی اقتصاد ملی است که هر دو از دست ما خارج است اما می‌شود در آن‌ها منطقه هم نقش آفرین باشد باید روحیه کار و فعالیت در مردم بیشتر شود و مردم کار را فقط پشت میز نشینی نبینند، اگر انسان بیکار در جامعه نداشته باشیم قطعا وضع کشور ما در آینده بهتر خواهد شد هم به خاطر تولید داخلی و هم توجه به نیرو و منابع داخلی بیشتر مردم توجه مسئولین است و ارتباطات با کشورهای، دیگر بهتر شده است.

در انتهای نشست دانش‌آموزان این دبیرستان ضمن درخواست اینکه این نشست‌ها با امام‌جمعه‌ شهرستان‌پاکدشت بیشتر برگزار شود تا آنها بتوانند شبهات دغدغه و نیازهای خود را با امام‌جمعه‌ این شهرستان در میان بگذارند و بتوانند از صحبت‌های ایشان بهره‌مند شوند و استفاده کنند، پیشنهاد‌هایی را برای بهتر شدن نشست‌ها برای این نسل بیان کردند.

خبرنگار دانش‌آموز : فاطمه احدزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار