معاون آموزش ابتدایی شهرستان ملارد خبر داد:

اجرای طرح شهید همت، راهی برای توانمندسازی معلمان ابتدایی ملارد

ملارد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی شهرستان‌ ملارد، از برگزاری طرح شهید همت، راهی برای توانمندسازی آموزگاران با هدف آموزش معلمان مدارس ابتدایی در قالب طرح توانمند‌سازی، در ملارد خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح شهید همت، راهی برای توانمندسازی معلمان ابتدایی ملارد

رقیه عبدالمالکی، معاون آموزش ابتدایی شهرستان‌ ملارد، با توجه به اهمیت برگزاری طرح شهید همت بیان کرد: این طرح که اجرای آن یکی از رویکردهای نوین وزارت آموزش و پرورش در حوزه آموزش ابتدایی است و به نام معلم شهید، محمدابراهیم همت نام‌گذاری شده، درصدد است تا صلاحیت‌های حرفه‌ای آموزگاران مدارس ابتدایی را با برپایی دوره‌های حضوری توسعه دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت روزافزون جوامع و تنوع نیاز دانش‌آموزان، ضرورت توانمندسازی معلمان حائز اهمیت است. به همین دلیل اجرای این طرح برای آموزگاران ابتدایی ضروت دارد، از جمله طرح‌های بسیار خوبی است که با هدف آموزش معلمان مدارس ابتدایی در قالب طرح توانمندسازی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه افزود: این طرح هم‌زمان با شهرستان‌های استان تهران در شهرستان ملارد نیز اجرا می‌شود. برای تحقق این موضوع تعدادی از آموزگاران این شهرستان، به عنوان مدرسین طرح شهید همت در دوره‌هایی که در سطح استان تهران، از سوی معاونت آموزش ابتدایی اداره کل شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود، شرکت کردند.

معاون آموزش ابتدایی ملارد تشریح کرد: مدرسین، در این دوره‌ها، به بازآموزی قرآن و فارسی دوره اول ابتدایی، فارسی پایه دوم و پایه سوم ابتدایی، هدیه‌های آسمان‌ پایۀ دوم و پایه سوم، علوم تجربی پایۀ چهارم، ریاضی پایه چهارم، پایه پنجم و پایه ششم خواهند پرداخت.

عبدالمالکی عنوان کرد: نومعلمان پایه اول ۲۵ نفر، پایه دوم ۳۰ نفر ، پایه سوم ۲۵ نفر ، پایه چهارم ۳۰ نفر، همکاران پایه پنجم ۲۵ نفر و همکاران پایه ششم ۲۵ نفر، و در مجموع ۱۶۰ نفر از نو معلمان این شهرستان، شامل این طرح می‌باشند که در کلاس‌های طرح شهید همت، آموزش‌های لازم را می‌گذرانند.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار