پیام تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش سمنان از حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سمنان در پیامی از حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان استان در راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۴۰۲ قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش سمنان از حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان

سید جمال وزیری در پیامی از حضور گسترده و حماسی دانش آموزان بصیر و فرهنگیان فهیم استان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان قدردانی کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم"

سلام و درود بی‌پایان به روح بلند و ملکوتی امام راحل(ره)، ارواح پاک و مطهر شهدای والامقام به ویژه شهدای معلم و دانش‌آموز، سلام و درود بر همه دانش‌آموزان و فرهنگیانی که همچون گذشته به‌عنوان طلایه‌داران و نقش‌آفرینان خط اول مبارزه با استکبار جهانی در راهپیمایی ۱۳ آبان خوش درخشیدید و بار دیگر با حضور گسترده خود در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، همبستگی مجدد و میثاق خود را با آرمان‌ها و اندیشه‌های والای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی را به نمایش گذاشتید.

حمایت قاطعانه شما جوانان و نوجوانان باغیرت از کشور و نظام اسلامی با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، اقتدار، عزت و استقلال ایرانیان را در صحنه‌های داخلی و مجامع بین‌المللی به رخ جهانیان کشاند.

امروز دانش‌آموزان و فرهنگیان برومند پس از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ثابت کردند که اقتدار روزافزون ایرانی اسلامی مرهون حضور باشعور و بابصیرت همراه با وحدت و همدلی در کنار مسئولان و دست‌اندرکاران نظام و در سایه‌سار ولایت فقیه محقق می‌شود.

لازم می‌دانم در پایان هفته بسیج دانش‌آموزی و پس از برگزاری مراسم باشکوه ۱۳ آبان، برای این حضور ارزشمند و آگاهانه خدا را شکر کنم و مراتب سپاسگزاری و تشکر صمیمانه خود را از همه شما عزیزان اعلام نمایم و برای شما آینده‌سازان ایران اسلامی عزیز و همه مربیان، معلمان عزیز و خانواده گرانقدرتان سلامتی، عزت و موفقیت آرزو دارم و از پیشگاه حضرت حق تعالی می طلبیم با عنایت همیشگی و هدایت پیوسته ای که در حق این مردم خوب وخداجو داشته و دارد همچنان ملت سرافراز ما را در راه صلاح و فلاح ، راهنما ودستگیر بوده و آینده ای درخشان و پر فروغ، توام با رشد هرچه بیشتر مادی و معنوی برای همه مردم کشور عزیزمان ایران را رقم بزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار