رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد؛

ضرورت رفع نواقص مجموعه ورزشی کوثر

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت مجموعه ورزشی کوثر در منطقه 9 به‌صورت شتابزده افتتاح شد اما هنوز نواقص آن برطرف نشده و این مجموعه با مشکل تأسیسات روبه رو است.

کد مطلب: ۱۴۲۰۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت رفع نواقص مجموعه ورزشی کوثر

میثم مظفر در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مجموعه ورزشی کوثر در منطقه 9 به صورت شتابزده در حالی‌که تکمیل نشده بود در دوره قبل افتتاح شد، اظهار کرد: با وجود اینکه در دو سال اخیر بودجه برای آن در نظر گرفته شده بود، هنوز نواقص برطرف نشده و این مجموعه با مشکل تأسیسات روبه رو است و براین اساس انتظار داریم شهرداری به صورت منسجم این مجموعه را به بهره‌برداری برساند.

وی با اشاره به تأمین پارکینگ در این مجموعه، تصریح کرد: پارکینگ در این پروژه پیش بینی نشده و در سرفصل بودجه مصوب، بودجه‌ای معین برای راه اندازی پارکینگ طبقاتی در نظر گرفته شده و همچنان شهرداری عزم جدی در این خصوص ندارد.

مظفر با بیان اینکه هفته قبل اجلاسیه شهرداران کلانشهرها در مشهد برگزار شد، خاطرنشان کرد: بنده در برنامه های همایشی و سوری شرکت نمی کنم و عضو غایب این جلسات هستم؛ اما در این اجلاسیه حضور داشتم و بسیار جالب بود که در این اجلاسیه نکات کاربردی خوبی مطرح شد و کلانشهرها مشارکت خوبی در نهضت تأمین مالی داشتند.

وی با اعلام اینکه بسترسازی شهردار تهران در سفر به چین در راستای تأمین وسایل حمل و نقل عمومی و برقی سازی برای سایر استانها در این اجلاسیه تبیین شد، اظهار کرد: از آقای متولیان تقدیر می کنم؛ چراکه این اجلاس بسیار مفید و مؤثر بود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تمام شهرداران و رؤسای شوراهای شهرها در اجلاسیه حضور داشتند، گفت: برنامه هفتم یکی از مواردی بود که در این اجلاس مطرح شد و از شورای عالی استانها می خواهیم پیگیری های لازم را از مجلس در این مورد داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار