لیگ قهرمانان آسیا؛

‌یک ورزشگاه ۲ میهمان و ۲ میزبان‌

تهران (پانا) - رقابت‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از روز دوشنبه با ۲ دیدار برای نمایندگان کشورمان آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۰۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
‌یک ورزشگاه ۲ میهمان و ۲ میزبان‌

‌در رقابت‌های گروه ۴ لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب تیم فوتبال نساجی در ورزشگاه آزادی تهران از ساعت ۱۷:‌۳۰ دقیقه میزبان تیم فوتبال نوبهار نمنگان ازبکستان خواهد بود.

دو تیم در دیدار رفت و در هفته سوم در ازبکستان به دیدار هم رفتند و با وجود پیروزی ۱ بر صفر نساجی در جریان بازی این تیم نوبهار بود که موفق شد بعد از ۱۰ نفره شدن نماینده کشورمان بازی را به تساوی بکشاند و پس از آن در دقایق پایانی گل برتری را به ثمر برساند.

این دیدار برای نساجی بسیار حائز اهمیت است، چرا که در جدول این گروه تیم فوتبال الهلال با ۷ و نوبهار هم با همین امتیاز در رتبه اول و دوم قرار دارند و نساجی برای صعود به ۳ امتیاز این دیدار نیاز دارد.

با توجه به بازی‌های هفته پایانی و دیدار تیم‌های نوبهار و الهلال در هفته واپسین؛ تیم فوتبال نساجی در صورت پیروزی در این دیدار و همچنین بازی هفته پایانی در برابر تیم نه چندان قدرتمند مومبای سیتی می‌تواند به عنوان تیم دوم گروه صعود کند و این در حالی رخ خواهد داد که بتواند ضمن امتیاز گرفتن از تیم الهلال در هفته پایانی تیم نوبهار را شکست دهد.

تیم فوتبال نوبهار در هفته پنجم در صورت پیروزی مقابل نماینده هند در خوش‌بینانه‌ترین حالت برای نماینده ایران هر دو تیم ۹ امتیازی می‌شوند و بازی­ رو در رو و تفاضل گل تیم صعودکننده را مشخص خواهد کرد.

تیم فوتبال سپاهان دیگر نماینده کشورمان که در دیدار هفته گذشته موفق شد تیم آلمالیق ازبکستان را شکست دهد باید در ورزشگاه آزادی از ساعت ۲۱:‌۳۰ به مصاف تیم فوتبال آلمالیق برود.

­تیم فوتبال سپاهان در دیدار رفت موفق شد با ۳ گل این تیم را در ازبکستان شکست دهد و پیروزی این تیم در ورزشگاه آزادی نیز محتمل است.

­در این گروه با توجه به رای دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و الاتحاد که ۳ بر صفر به سود نماینده عربستان اعلام شد شرایط برای سپاهان هنوز از دست نرفته است و این تیم با امتیاز برابر با نیرو هوایی عراق در رده دوم قرار دارد.

­در این هفته نیروی هوایی عراق به مصاف الهلال می‌رود و سپاهان می‌تواند در این هفته ۳ امتیاز را دریافت کند و به رده دوم جدول صعود کند.

تیم نیرو هوایی در این هفته به مصاف الاتحاد می‌رود که با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و کار دشواری برای گرفتن امتیاز از نماینده سعودی‌ها دارد.

اما در سومین دیدار از هفته چهار نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس در دوشنبه به مصاف تیم استقلال تاجیکستان می‌رود.

این دیدار روز سه‌شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود.

تیم فوتبال النصر عربستان که از حضور رونالدو در این رقابت‌ها استفاده می‌کند، با ۹ امتیاز در صدر قرار داد و پرسپولیس ایران ۶ امتیازی است.

­قرمز‌های ایران اگر در این دیدار پیروز شوند با ۹ امتیاز شانس صعود خود را افزایش خواهند داد.

دیدار تیم‌های الدحیل و النصر در همین روز تا حدودی تکلیف این گروه را روشن خواهد کرد و در صورت شکست الدحیل و پیروزی پرسپولیس صعود قرمز‌های ایران قطعی می‌شود.

­برنامه دیدار‌ه‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان به شرح زیر است:

دوشنبه ۱۵ آبان:

گروه دوم:

نسف قارشی ازبکستان -شارجه امارات ساعت ۱۷:۳۰

الفیصلی اردن - السد قطر ساعت ۲۱:۳۰

در این گروه تا پایان هفته سوم تیم الشارجه با ۷ امتیاز در صدر و تیم نسف قارشی با ۶ امتیاز در رده دوم است.

گروه سوم:

سپاهان ایران - آلمالیق ازبکستان ساعت ۲۱:

نیرو هوایی عراق - الاتحاد عربستان ساعت ۱۹:۳۰

در این گروه تیم الاتحاد با ۹ امتیاز و تیم‌های نیرو هوایی و سپاهان با ۴ امتیاز در رده دوم قرار دارند

گروه چهارم:

تیم مومبای سیتی - الهلال عربستان ساعت ۱۷:۳۰

تیم نساجی ایران- نوبهار نمنگان ازبکستان ساعت ۱۷:۳۰

روز سه شنبه ۱۶ آبان

گروه یک:

آخال ترکمنستان- پاختاکور ازبکستان ساعت ۱۷:۳۰

الفیحاء عربستان - الین امارات ساعت ۱۹:۳۰

در این گروه تیم فوتبال العین امارات با ۹ امتیاز در صدر و تیم الفیحا، پاختاکور و آخال هر کدام با ۳ امتیاز در رده‌های بعد قرار دارند.

گروه پنجم:

تیم فوتبال استقلال تاجیکستان -- پرسپولیس ایران ساعت ۱۷:۳۰

الدحیل قطر - النصر عربستان ساعت ۲۱:۳۰

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار