فرمانده دانشگاه حضرت امیرالمومنین (ع) :

دانش آموزان به هویت ملی خود اهمیت دهند ، قطعا می توانند عناصر موثرتری در اداره جامعه باشند

اصفهان(پانا)_فرمانده دانشگاه حضرت امیرالمومنین (ع) بیان کرد هر چه که دانش آموزان بتوانند پایه علمی ، پایه اعتقادی خود را قوی کنند و به هویت ملی اهمیت دهند ، قطعا می توانند عناصر موثرتری در اداره جامعه در آینده باشند.

کد مطلب: ۱۴۲۰۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان به هویت ملی خود اهمیت دهند ، قطعا می توانند عناصر موثرتری در اداره جامعه باشند

فرمانده دانشگاه حضرت امیرالمومنین (ع) بیان کرد:دانش آموزان آینده سازان کشور هستند، مسئولین ما نیز دانش آموزان دیروز هستند، پس دانش آموزان امروز مسئولان آینده کشور و مملکت هستند.

سرهنگ پاسدار مهدی سرور در ادامه گفت: هر چه که دانش آموزان بتوانند پایه علمی خود را قوی کنند ، پایه اعتقادی خود را قوی کنند ، و به هویت ملی خود اهمیت دهند ، قطعا می توانند عناصر موثرتری در اداره جامعه در آینده باشند.
در ادامه دبیر امر به معروف کشور بیان کرد: ۱۳ آبان روز مقابله با استکبار است ، روزی که آمریکا هویت و ماهیت حقیقی خود را که نسل کشی است را نشان داد. حجت الاسلام محسن مظاهری ادامه داد: در این کشور بیش از ۵۰ دانش آموز را در این روز شهید کرد ، در دفعات بعدی سه دانشجورا شهید کرد ، در سلسله همین کشتار اکنون دارند دست به کشتار دانش آموزان غزه می زنند و نفرت مردم را از خود چند برابر می کنند.
وی در ادامه بیان کرد: امسال این شکوه حضور، و بزرگی و عظمت حضور این جمعیت دانش آموز ما حکایت از این دارد که همه فهمیده اند ماهیت حقیقی آمریکا و اسرائیل ، نسل کشی است ، دانش آموز کشی است برای همین همه آمده اند شعار بدهند و برای همه لازم تر است که شعار مرگ بر آنها را بدهیم تا ان شالله هر چه سریعتر شاهد نابودی آنها در دنیا باشیم.

دانش آموز خبرنگاران :هستی جعفری ،یتایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار