امام جمعه شهرستان کوهچنار:

دانش‌آموزان باید صدای خودشان را از طریق تریبون نماز جمعه به جهانیان برسانند

شیراز (پانا) - امام جمعه شهرستان کوهچنار ، با اشاره به نقش دانش‌آموزان در مبارزه با استکبار جهانی گفت حضور دانش‌آموزان و مردم در نماز جمعه و حمایت از مردم فلسطین، باعث دلگرمی امت اسلام می‌شود. دانش‌آموزان باید صدای خودشان از طریق همین تریبون نماز جمعه به جهانیان برسانند.

کد مطلب: ۱۴۲۰۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید صدای خودشان را از طریق تریبون نماز جمعه به جهانیان برسانند

امام جمعه شهرستان کوهچنار در گفت و گو با پانا، با اشاره به اینکه ۱۳ آبان یکی از روزهای بسیار مهم درتاریخ کشور ما است، گفت: ۱۳ آبان روز قتل عام دانش آموزان بود که توسط نظام شاهنشاهی و با حمایت آمریکا برای خفه کردن صدای دانش آموزان انجام شد، اما امروز می بینید که هیمنه آمریکا شکسته شده است.

سید محمدعلی شهیم با اشاره به مقاومت مردم غزه در نبرد طوفان الاقصی افزود: مقاومت بچه‌های غزه در این روزها، همه برگرفته از یک محور و یک عبادت، یعنی نماز جمعه است. نماز جمعه هم عبادت است هم سیاست، و امروز نماز جمعه ما هم جنبه سیاسی دارد هم جنبه عبادی.

وی با اشاره به نقش دانش‌آموزان در مبارزه با استکبار جهانی افزود: حضور دانش‌آموزان و مردم در نماز جمعه و حمایت از مردم فلسطین، باعث دلگرمی امت اسلام می‌شود. دانش‌آموزان باید صدای خودشان از طریق همین تریبون نماز جمعه به جهانیان برسانند.

امام جمعه کوهچنار با اشاره به اینکه حق وتو داشتن چند کشور خاص قانون جنگل است، خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما دانش‌آموزان باید بیانیه بدهید بر علیه این کشورها و حق وتوی آن‌ها را رد کنید و این همان یک سطل آب است که به تعبیر امام خمینی(ره)، اگر هر یک از ما یک سطل آب به اسرائیل بریزیم ، اسرائیل را سیل خواهد برد.

دانش‌آموز خبرنگار: ملیکا کریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار