پیام مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به‌مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی

تهران (پانا) - مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به‌مناسبت 13 آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به‌مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی

متن پیام حمیدرضا نجف‌‌پورکردی به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

یوم الله سیزدهم آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یادآور شهیدانی است که خون پاکشان در مبارزه با طاغوت و مستکبرین و در راه تحقق آرمان‌های نورانی انقلاب اسلامی توسط دشمنان خبیث این مرز و بوم بر زمین ریخته شد.

ملت شهیدپرور ایران اسلامی این رویداد تاریخی و حماسه بزرگ که نشان از ایستادگی در برابر ظلم و توطئه دشمنان به‌ویژه سیاست‌های آمریکا بوده را هیچ‌گاه فراموش نخواهد کرد.

به همین اعتبار و با پیروی از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که فرموده‌اند «مرگ بر آمریکا یک شعار نیست بلکه خط‌مشی است که از دل توطئه‌ها و دشمنی‌های بی‌پایان آمریکا با ملت ایران در طول ۷ دهه گذشته نشأت گرفته است»، لازم می‌دانم ضمن تجدید پیمان با شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم به‌ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از دشمنی‌ها، جنایات و خباثت‌های استکبار جهانی و در صدر آن‌ها آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به‌ویژه علیه مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطین در غزه، ابراز انزجار و این جنایت‌ها را محکوم کنیم.

اینجانب به عنوان خادم فرهنگیان این روز بزرگ و تاریخی را به همه دانش‌آموزان، معلمان و مردم انقلابی ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال توفیق خدمت مضاعف به نظام تعلیم و تربیت کشور به‌ویژه جامعه فرهنگیان و جهد و جهاد در عرصه عزتمندی کشور را خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار