مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

شهرهای بزرگ و کلان‌شهرها نیازمند توجه به جهاد مدرسه‌سازی هستند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به مشکلات فضای آموزشی در شهرهای بزرگ، مراکز استان‌ها و کلان‌شهرها گفت این شهرها نیازمند توجه به جهاد مدرسه‌سازی هستند که امید است در سال‌های باقیمانده از دولت سیزدهم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
شهرهای بزرگ و کلان‌شهرها نیازمند توجه به جهاد مدرسه‌سازی هستند

علیرضا کریمیان در مراسم رونمایی از اقدامات صورت‌گرفته در طرح شهید عجمیان که در دبستان شهید آیت‌الله صدر تهران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ارکان بسیار مهم در حوزه آموزش و پرورش، تامین نیروی انسانی است که وزیر آموزش و پرورش، آغازگر یک اتفاق بزرگ در تامین و تربیت نیرو هستند که آثار خودش را خیلی زود نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه آنچه به عنوان مکمل این اتفاق در آموزش و پرورش باید خود را نشان دهد، تامین فضای فیزیکی و مدارس است که نیازمند توجه ویژه و خاص است، خاطرنشان کرد: با نگاه جهادی دولت و رئیس‌جمهوری و وزیر آموزش و پرورش، اتفاقات بزرگی در حال رخ دادن است که یکی از آن‌ها رونمایی از اقدامات جهادی در طرح شهید عجمیان در حوزه مدرسه‌سازی است.

کریمیان افزود: اما آنچه باید به آن توجه و تمرکز کنیم، جهاد مدرسه‌سازی است. با این روحیه و ویژگی دولت انقلابی به موضوع مدرسه‌سازی باید بیش از گذشته توجه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: کارهای بزرگی در مناطق دوردست و روستاها اتفاق افتاده اما در کلان‌شهرها و شهرهای بزرگ باید به جهاد مدرسه‌سازی توجه کنیم‌. در شهر تهران به لحاظ فضای فیزیکی در انتهای لیست هستیم و فضاهای آموزشی فرسوده هستند و به لحاظ تراکم جمعیت دانش‌آموزی هم مشکل داریم و این مشکل در شهرهای بزرگ و مراکز استان‌ها هم وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: امید است که در چند سال باقیمانده از دولت سیزدهم بتوانیم به موضوع مدرسه‌سازی بیش از پیش توجه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار