معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و نظارت بر تضمین کیفیت آموزشی نظام آموزش و پرورش:

نومعلمان شایستگی‌های معلمی را در خود تقویت کنند

کرمانشاه (پانا) - معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و نظارت بر تضمین کیفیت آموزشی نظام آموزش و پرورش در همایش استقبال از نومعلمان عرصه تعلیم و تربیت گفت نومعلمانی که کسوت معلمی را برگزیدند، باید شایستگی‌های معلمی را در خود تقویت کنند.

کد مطلب: ۱۴۱۹۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
نومعلمان شایستگی‌های معلمی را در خود تقویت کنند

محسن زارعی در گفت‌و‌گو با پانا عنوان کرد: «انتظار نظام آموزشی از نومعلمانی که کسوت معلمی را برگزیدند، این است که شایستگی های معلمی را در خود تقویت کنند.»

وی در ادامه خطاب به نومعلمان افزود: «در پیاده سازی سند تحول بنیادین در مدارس کوشا باشید و تربیت شش ساحتی را در دستور کار خود قرار دهید.»

سلمان محمدیریال مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در توصیه به نومعلمان عرصه نظام آموزش و پرورش تاکید کرد: خودشان را به علم روز و تقوای الهی مسلح کنند و با دو بال علم و تقوا صادقانه به دانش آموزان خدمت کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار کرد: با ارتقای دانش آموزان در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران و رساندن آنها به مراتبی از حیات طیبه، مقدمه ساز ظهور آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشیم.

نو معلمان نیز با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای تربیت دانش آموزان مفید برای جامعه، توصیه کردند که در کنار آموزش، امور پرورشی را نیز در نظر بگیریم.

دانش آموز خبرنگاران: تبسم و ترنم عطایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار