مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان: 

یک بسیجی تمام عیار کسی‌ است که در آینده شبیه به شهید سلیمانی شود

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در یادواره شهدای دانش‌آموزی، نشانه یک بسیجی تمام عیار را شبیه شدن به شهید سلیمانی دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۸۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
یک بسیجی تمام عیار کسی‌ است که در آینده شبیه به شهید سلیمانی شود

یادواره شهدای دانش آموزی ناحیه یک بهارستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان، سرگرد صادق قلی‌پور جانشین فرمانده سپاه شهرستان بهارستان، آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و سایر مسئولین شهرستانی به همت بسیج دانش آموزی این ناحیه در آموزشگاه نمونه دولتی امام علی(ع) برگزار شد.

آیت اصلانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: بنا به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی هر یک از شما که در راه خداوند گام نهاده و برای جلب رضا و خشنودی خدای بلند مرتبه، کمک به هموطنان و عموم مردم اعمالی هر چند اندک انجام دهید، در نزد خداوند باریتعالی نه تنها عمل شما حقیر شمرده نمی‌شود بلکه بسیار حائز اهمیت است، در این صورت شما یک بسیجی محسوب می‌شوید.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، در رابطه با وظایف دانش‌آموزان بسیجی گفت: دانش‌آموزان بسیجی می‌بایست بسیار آگاه و شجاع باشند، هرچند دشمن توانایی کاهش اقتدار کشور ایران را ندارد اما دانش‌آموزان بسیجی در دفع مکاید دشمنان نباید کوتاهی کنند، بلکه موظفند حیله‌گری‌ها را شناسانی کرده و تلاش کنند که سرزمین خویش را از حقه‌های دشمن دور کنند.

وی در ادامه افزود: چیزی که بیانگر بسیجی بودن است داشتن کارت بسیج نیست، بلکه بسیجی بودن می‌بایست در رفتار شایسته، تفکر آراسته و عقاید متمایز اشخاص نشان داده شود، اینگونه بسیجی بودن است که مقام و منزلت آن فرد را در محضر خداوند ارتقا می‌بخشد و یک بسیجی تمام عیار کسی‌ است که در آینده شبیه به شهید سلیمانی می‌شود.

اصلانی، در خصوص وظایف مهم بسیجیان عنوان کرد: یک انسان بسیجی مانند دیگر انسان‌ها بعد از اتمام ساعات کاری خود کارش تمام نمی‌شود، در هر مکانی که قرار بگیرد وظایفی دارد، یک بسیجی باید جایگاهی در قلب مردم داشته باشد و کمک رسان خوبی برای نیازمندان باشد، شایسته نیست که یک بسیجی فقط در ظاهر بسیجی باشد زیرا اینگونه به هیچ یک از وظایف خود به درستی عمل نخواهد کرد، بنابراین اعمال وی خالصانه و با خلوص نیت نخواهد بود.

مدیر و آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، در آخر خاطرنشان کرد: امید ما به شما نوجوانان با ایمان و بسیار کوشا است، شما آینده سازان این سرزمین پهناور هستید، بنابراین خواهشمندیم در انجام وظایف خود اندکی کوتاهی نکنید تا بتوانید در آینده ایران بهتر و مقتدرتری را داشته باشید.

دانش‌آموز خبرنگار: پریا مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار