مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

توفیقات آموزش و پرورش استان حاصل وحدت و یکپارچگی معلمان است

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت توفیقات آموزش و پرورش این استان در ارتقای شاخص‌های آموزشی و تربیتی حاصل وحدت و یکپارچگی معلمان است.

کد مطلب: ۱۴۱۸۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
توفیقات آموزش و پرورش استان حاصل وحدت و یکپارچگی معلمان است

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در دیدار با آیت الله سید حسن عاملی ،نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز این استان گفت: همزمان با آغاز هفته بسیج دانش آموزی دانش آموزان دهه هشتادی در تمام مدارس استان اردبیل تجمع و از کودکان و دانش آموزان مظلوم فلسطین حمایت کردند.

وی ضمن تشریح سیمای آموزش و پرورش استان ،با اشاره به کمبود ها و محدودیت های موجود، تصریح کرد: برای خدمت به مناطق محروم و روستایی، مدارس شبانه روزی را توسعه داده ایم و تجهیزاتی به ارزش ۲۰ میلیارد تومان به این مدارس اختصاص یافته است تا دانش آموزان دغدغه ای در مورد محل اسکان خود نداشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: هدف اصلی از توسعه مدارس شبانه روزی حذف کلاس های چند پایه و تخصصی کردن تدریس ها است اما موانعی در مسیر رشد این مدارس وجود دارد که یکی از آن ها مقاومت اولیا در برابر تحصیل فرزندان خود در این مدارس هستند که نیازمند فرهنگ‌سازی در این حوزه هستیم.

صفری با تاکید بر این که سیاست دولت سیزدهم تقویت مدارس دولتی است ،اظهارکرد: تلاش کرده ایم که سازماندهی نیروی انسانی به صورت عادلانه اتفاق بیافتد به نوعی که از نیروی مجرب به صورت متوازن هم در مدارس خاص و هم در مدارس دولتی استفاده شود.

وی با مرور تلاش های صورت گرفته در خصوص اجرای رتبه بندی معلمان، گفت: تلاش کرده ایم طرح رتبه بندی را در استان به نحو مطلوب اجرا کنیم. ۱۰۲۰۰ نفر به نتایج این طرح اعتراض داشته اند که تمام این موارد مورد بررسی مجدد قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به رشد ۸ پله ای استان اردبیل در شاخص آزمون نهایی، بیان کرد: استان اردبیل امسال در رتبه بندی نتایج کنکور سراسری هم رشد داشته است که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور،اطلاعات و مستندات آن منتشر خواهد شد.

صفری ادامه داد: توفیقات آموزش و پرورش استان در ارتقای شاخص های آموزشی و تربیتی حاصل وحدت و یکپارچگی معلمان بوده و امسال نیز۸۰۰ نفر از دانش آموزان استان در دانشگاه های معتبر کشور پذیرفته شده اند که به زودی از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به احداث ۴۰ باب زمین چمن مصنوعی در مدارس مناطق محروم در قالب طرح شهید سلیمانی گفت: به زودی بزرگترین زمین چمن مصنوعی کشور در این استان با حمایت های ویژه استانداراردبیل افتتاح خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین گزارشی از برنامه های اجرا شده در آموزش و پرورش همچون درس پژوهی، توسعه رشته های فنی و حرفه ای و برنامه های حوزه فرهنگی و پرورشی ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار