دعوت شورای هماهنگی موسسان مراکز ‌غیردولتی ‌برای حضور در راهپیمایی 13 آبان

تهران (پانا) - شورای موسسان مراکز غیردولتی با صدور بیانیه‌ای از همه مردم ایران و آزادی‌خواهان جهان خواست با حضور میلیونی خود در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان امسال جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کنند.

کد مطلب: ۱۴۱۸۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دعوت شورای هماهنگی موسسان مراکز ‌غیردولتی ‌برای حضور در راهپیمایی 13 آبان

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش، متن بیانیه شورای موسسان مراکز غیردولتی به شرح زیر است:

«۱۳ آبان برگی زرین در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران است. روزی که دانشجویان پیرو خط امام، آخرین لانه فساد و جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا را در ایران به تسخیر درآوردند‌ و این حماسه به قدری شکوهمند بود که امام‌ راحل آن را انقلاب دوم، و حتی مهم‌تر و بزرگ‌تر از انقلاب اول خواندند.

دشمن اینک در جنگ نرم ‌سنگرهای علم‌آموزی را هدف قرار داده است. پُر واضح است در این شرایط باید همه مسئولان نهاد تعلیم و تربیت به همراه ‌دانش‌آموزان عهد ببندیم که در مسیر علم و پژوهش، دشمن را روسیاه و ناامید کنیم‌ و با فعالیت‌های مستمر خود کشور را به سمت ساخت تمدن نوین اسلامی پیش ببریم.

ما موسسان مراکز غیردولتی عهد می‌بندیم که با وجود تهاجم‌های ضد معنویت و ضد اخلاق در فضای ولنگاری مجازی، که از سوی غرب و شرق مدارس را تهدید می‌کند، با گسترش اخلاق و معنویت براساس اسلام ناب محمدی (ص) مدارس خود را تقویت کنیم.

ما موسسان عهد می‌بندیم‌ که به فضل خدا در آینده‌ای نه چندان دور دانش‌آموزان این مراکز را به‌عنوان مدیران جهادی این جامعه، معرفی کنیم. دانش‌آموزانی که عزت ملی کشورمان را حفظ کنند.

همچنین استمرار جنایات وحشیانه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه را که با همراهی شیطان بزرگ‌، سکوت مجامع بین‌المللی ‌و مدافعان دروغین حقوق بشر و بی‌اعتنایی سران برخی کشورهای اسلامی درحالی رقم خوردن است را محکوم و اعلام می‌داریم که ما موسسان و تمام دانش‌آموزان و عوامل مراکز غیردولتی با حضور میلیونی خود به همراه مردم زمان‌شناس و وظیفه‌شناس در روز 13 آبان با حضور پرشور در راهپیمایی در نقاط مختلف کشور مشتی محکم بر دهان رژیم دیوسیرت و شیطان بزرگ خواهیم زد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار