جام جهانی زیر ۱۷ سال؛

جدال سخت نوجوانان ایران با مدافعان عنوان قهرمانی جهان

آغاز چالش شاگردان عبدی از ورزشگاه بین‌المللی جاکارتا در برابر حریف پرافتخار

تهران (پانا) - نبرد تیم زیر 17 سال کشورمان در جام جهانی با رویارویی با یک حریف پرافتخار آغاز خواهد شد؛ برزیل!

کد مطلب: ۱۴۱۸۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
جدال سخت نوجوانان ایران با مدافعان عنوان قهرمانی جهان

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ورزشگاه بین‌المللی جاکارتا، ساعت ۱۹ روز شنبه ۲۰ آبان میزبان رقابت ایران و برزیل از گروه سوم جام جهانی زیر ۱۷ سال خواهد بود.

استادیومی که در آوریل ۲۰۲۲ افتتاح شد و در این مدت میزبان برخی مسابقات بین‌المللی بود. سایت فدراسیون بین‌المللی فوتبال درباره این رقابت‌ها می‌نویسد: از نخستین دوره برگزاری جام جهانی زیر ۱۷ سال در ۱۹۸۵، این مسابقات محل درخشش بسیاری از ستارگان فوتبال بوده است.

نیمار، نوانکو کانو، لویس فیگو، هیده توشی ناکاتا، جیان لوییجی بوفون و بسیاری از چهره‌های درخشان دیگر از این جمله‌اند. فیفا درباره تیم ملی کشورمان می‌نویسد: ایران در سخت‌ترین گروه ممکن رقابت‌های جام جهانی زیر ۱۷ سال با دو قهرمان دوره گذشته مسابقات یعنی برزیل و انگلستان همگروه شده است.

سایت فیفا ضمن تمجید از فعالیت‌های حسین عبدی، سرمربی تیم زیر ۱۷ سال کشورمان در دوران مربیگری، از کسری طاهری، به عنوان یکی از چهره‌های حائز اهمیت ایران یاد کرده و نوشته است: طاهری مهاجمی ماهر است. او یکی از ستاره‌های راهیابی ایران در مسیر صعود به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا زیر ۱۷ سال ۲۰۲۳ بود. پایگاه اینترنتی فدراسیون بین‌المللی فوتبال همچنین می‌نویسد: ایران، پنجمین بار است که در جام جهانی زیر ۱۷ سال شرکت می‌کند.

بهترین عملکرد آنها در جام جهانی هند ۲۰۱۷ بود که یوزهای نوجوان به یک‌چهارم نهایی رسیدند و در این راه پیروزی‌های چشم‌نوازی را مقابل آلمان و مکزیک ثبت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار