فرمانده واحد بسیج دانش‌آموزی دبیرستان حجاب ملارد:

اساس محور بسیج دانش‌آموزی، آماده‌سازی و آشنایی دانش‌آموزان با بسیج است

ملارد (پانا) - فرمانده واحد بسیج دانش‌آموزی دبیرستان حجاب ملارد، اساس و محور بسیج دانش‌آموزی را آماده‌سازی و آشنایی دانش‌آموزان با بسیج و اهداف آن دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۸۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اساس محور بسیج دانش‌آموزی، آماده‌سازی و آشنایی دانش‌آموزان با بسیج است

الهام رسولی، فرمانده واحد بسیج دانش‌آموزی دبیرستان حجاب ملارد، در گفت‌و‌گو با پانا به فعالیت‌های محورِ بسیج دانش‌آموزی، اشاره کرد و گفت: «از دیدگاه بسیج دانش‌آموزی، دانش‌آموزان می‌بایست برای بالابردن آگاهی، بصیرت و آمادگی خود، با بسیج آشنا شوند و بتوانند با استفاده از هوش و دقت خود و آموزش‌ها، بتوانند به بصیرت کامل برسند.»

وی ضمن اعلام فعالیت‌های محور بسیج دانش آموزی، گفت: «در بسیج دانش‌آموزی ما با آموزش‌هایی مانند آمادگی جسمانی، امدادی، فرهنگی و ایجاد روحیه مسئولیت‌پذیری و به کار گرفتن اعضای بسیج دانش‌آموزی در اردو‌های مدرسه به سمت رشد و گسترش بسیج دانش‌آموزی پیش برویم.»

فرمانده واحد بسیج دانش‌آموزی دبیرستان حجاب ملارد در ادامه‌ افزود: «دشمنان اسلام، راه مقابله با انقلاب را مبارزه فرهنگی می‌دانند. به همین منظور چشم طمع به آینده سازان کشور دوخته‌اند، یکی از بهترین راهکارها در مقابله با آنها، تربیت نیروهای جوان متعهد و ارائه الگویی مناسب برای ترویج فرهنگ اسلامی است. در این راستا باید افرادی انقلابی، پرهیزکار و شجاع پرورش یابند تا جوانان و نوجوانان، از آن‌ها سرمشق بگیرند. ازاین‌ رو حضور بسیج در مدارس امری ضروری به نظر می‌رسد.»

رسولی تصریح کرد: «اهمیت و فایده بسیج دانش‌آموزی، تقویت حس خلاقیت و نوآوری در بین دانش‌آموزان است و همه فعالیت‌های بسیج، متناسب با اوقات فراغت دانش‌آموزان است، و کمک در استفاده مناسب از زمان خالی و فراغت‌ آنها است و دانش‌آموزان بسیجی که موفق به حفظ پانزده جزء قرآن کریم و یا یک سوم نهج البلاغه می‌شوند، رتبه یک قرائت قرآن، در سطح کشور به آن‌ها داده می‌شود.»

وی در ادامه افزود: «حلقه‌های صالحین دانش‌آموزی، بخشی از فعالیت‌های محور بسیج دانش‌آموزی است که به صورت دوستانه بین اعضای بسیج دانش‌آموزی، درحال برگزاری است. هدف از برگزاری حلقه‌های صالحین، بالابردن آگاهی و تقویت ارتباط دانش‌آموزان با دیگران در جامعه است. وظایف بسیج دانش‌آموزی، تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان بسیجی در سطوح مختلف تحصیلی، فعالیت در تهیه طرح‌ها در زمینه‌های مختلف، و فراهم کردن امکان جذب دانش‌آموزان مستعد و ممتاز به بسیج دانش آموزی است.»

دانش‌آموز خبرنگار: مهدیس مجیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار