قادری: رمز موفقیت کاتا جودو ایران، همدلی و کارگروهی بود

تهران (پانا) -مربی تیم ملی کاتا جودو ایران، گفت رمز موفقیت ما در این سال‌ها به خصوص مسابقات جهانی ابوظبی، همدلی و کار گروهی بود.

کد مطلب: ۱۴۱۸۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
قادری: رمز موفقیت کاتا جودو ایران، همدلی و کارگروهی بود

جعفرعلی قادری پس از موفقیت تیم ملی کاتا جودو ایران و کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی ابوظبی که با کسب ۲ مدال طلا و یک برنز به دست آمد، اظهار داشت: کسب مدال طلا در کاتای جهان از آرزوهای بیش از ۱۰ سال گذشته ما بود. بارها در مسابقات مختلف شرکت کرده که نتوانسته بودیم به مدال طلا برسیم.

وی افزود: به لطف خداوند و حمایت رئیس فدراسیون جودو، در سایه تلاش مضاعف وزشکاران در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ به ۲ طلا و یک برنز رسیده و در جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفتیم. تفاوت رتبه امسال با نایب قهرمانی دوره قبلی این است که آن زمان طلا نداشتیم و امسال ۲ طلا را از آن خود کردیم. ژاپن هم که قهرمان همیشگی کاتا جهان است، دوباره روی سکوی نخست ایستاد.

قادری در خصوص عملکرد خوب تیم زیر ۲۳ سال نیز، گفت: در راستای استعدادیابی و پشتوانه‌سازی پیشنهاد اعزام تیم زیر ۲۳ سال را به میراسماعیلی دادیم که خوشبختانه مورد موافقت او قرار گرفت. این نخستین حضور این تیم در جهانی بود که با اختلاف بسیار ناچیزی از کسب مدال بازماند. برای ما سرمایه‌گذاری در نسل جوان بسیار مهم است که باید آن را دنبال کنیم.

مربی تیم ملی کاتا جودو در خصوص ارتباط خوبی که با ملی‌پوشان دارد، توضیح داد: سال‌ها در لیگ امید و لیگ برتر به عنوان سرمربی حضور داشتم و مهم‌تر اینکه فضای تیم ما صمیمی است و همدلی و کارگروهی حرف اول و آخر را می‌زند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار