رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان سمنان:

بسیج دانش‌آموزی، گسترده‌ترین تشکل در کشور است

سمنان (پانا) - رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی ضمن اشاره به فعالیت های این تشکل گفت سازمان بسیج دانش‌آموزی گسترده‌ترین تشکل کشور است.

کد مطلب: ۱۴۱۸۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بسیج دانش‌آموزی، گسترده‌ترین تشکل در کشور است

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی شهرستان سمنان ضمن اشاره به برنامه های این تشکل عنوان کرد: در طی سال جاری ۲۵ برنامه از پویش ها و جشنواره های متنوع دانش آموزی در شهرستان سمنان و با کمک دانش آموزان اجرا می‌شود.

مصطفی معینی فرد افزود: از شاخص ترین این جشنواره ها شرکت و حضور دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان و بازدید از غرفه های فرهنگی و آموزشی در طول مسیر خواهد بود.

وی ادامه داد: طرح لاله های روشن با عنوان تاسیس و برگزاری یادواره شهدا در سطح مدارس در شهرستان سمنان در حال اجراست.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی شهرستان سمنان ضمن افتتاح طرح چفیه های بهشتی‌ تصریح کرد: طرح چفیه بهشتی با رویکرد تاسیس واحد مقاومت در یکی از مدارس غیردولتی در شهرستان سمنان با مدیریت دانش آموزان در حال اجرا است.

معینی فرد اظهار کرد: طرح هایی همچون تقدیر از دانش آموزان فعال با همکاری آموزش و پرورش، مسابقات ورزشی و اردوهای یک روزه با اولویت دانش آموزان بسیجی در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه ییشترین ظرفیت های عظیم در مساجد و محله ها هستند بیان کرد: باید از ظرفیت عظیم فرهنگی و اجتماعی که در مساجد هستند استفاده کنیم.

رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان سمنان در پایان مهمترین رکن اساسی تحقق این اهداف را دانش آموزان خوانده و درپایان از زحمات همه ی عوامل تقدیر و تشکر کرد.

دانش آموز خبرنگاران: طاها یزدانیان، محمد یحیی شمس الدین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار