لزوم تقویت هم‌افزایی صنوف تولیدی استان‌ها

خزانه‌دار و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران مطرح کرد؛ لزوم تقویت هم‌افزایی صنوف تولیدی استان‌ها

تهران(پانا)- خزانه‌دار و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران بر لزوم افزایش شناخت هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران از ظرفیت‌های صنوف تولیدی هر استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تقویت هم‌افزایی صنوف تولیدی استان‌ها

به گزارش اتاق اصناف ایران، کریم محمدیان بیان کرد: همیشه کار گروهی بهتر از کارهای فردی جواب می‌دهد و بحمدالله تفکر جمعی در هیات نمایندگان دوره هشتم اتاق اصناف ایران یک اولویت است. لذا اتاق اصناف ایران باید خوراک و اطلاعات کافی برای اقدامات جمعی هیات نمایندگان تدارک ببیند.
وی تصریح کرد: کمیسیون تولید و صادرات اتاق اصناف ایران که متشکل از ۹ نفر از هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران هستند و بازوی فکری هیات رئیسه در امر تولید و صادرات محصولات صنفی به شمار می آیند لازم است تا ظرفیت‌های تولیدی هر استان را شناسایی کنند و در ادامه، تمهیداتی برای افزایش آگاهی هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران - که حدود ۱۶۶ نفر هستند- از این ظرفیت‌ها در نظر بگیرد.
خزانه‌دار و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران افزود: این آشنایی‌ها از طریق ارائه محتواهای چند رسانه‌ای، بروشور و حتی سفرهای استانی ممکن خواهد شد. البته در سفرهای استانی حتما باید زیرساخت‌های لازم برای میزبانی میهمانان و دست‌آورد حداکثری به موجب بازدیدهای میدانی از بازار فراهم شود.
وی عنوان کرد: بازار همیشه از مسئولان و متولیان جلوتر است و از همین رو است که بازاریان خود با استان‌های مختلف در تعاملند. ما نباید مانع از این تبادل و تعامل شویم اما لازم است با شناسایی موانع بازرگانی داخلی، به رفع موانع و تقویت آن بپردازیم. در این باره شاید لازم باشد این موانع در سطح روسای اتاق‌های اصناف دو یا چند شهرستان یا در سطح اجلاس هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران عنوان شده و رفع شود.
محمدیان گفت: معرفی ظرفیت‌های موجود در درجه اول از موازی کاری استان‌ها می‌کاهد و در درجه دوم اگر کاستی و کمبودی در زنجیره تامین تا توزیع یک کالا وجود داشته باشد با همفکری اعضای اجلاس و استفاده از ظرفیت افراد با تجربه و نخبه هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران جبران خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار