مدیر آموزش و پرورش گلوگاه:

۱۳ آبان امسال تجلی حمایت از کودکان و نوجوانان فلسطینی است

گلوگاه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه گفت راهپیمایی ۱۳ آبان امسال شرایط متفاوتی دارد؛ این مراسم تجلی حمایت دانش‌آموزان ایرانی از کودکان و نوجوانان فلسطینی است.

کد مطلب: ۱۴۱۸۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
۱۳ آبان امسال تجلی حمایت از کودکان و نوجوانان فلسطینی است

نشست معاونان و مربیان پرورشی و مربیان طرح های تربیتی آموزش و پرورش در سالن اجتماعات خانه فرهنگیان شهرستان گلوگاه برگزار شد‌.

اسماعیل روحی خطاب به معاونان و مربیان پرورشی گفت: دانش آموزان از طریق شما پرورش می یابند و استعدادهای آنان شکوفا می شود؛ تمام تلاش شما در جذب و کمک به آنان باشد.

روحی عنوان کرد: روز دانش آموز متعلق به تمام دانش آموزان این سرزمین است و از همه آن ها به خصوص دانش آموزان شهرستان گلوگاه جهت حضور در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان دعوت می نمایم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه نیز در ابتدای این جلسه گفت: استفاده از ظرفیت دانش آموزان در مدرسه سبب مسئولیت پذیری آنان می شود.

منصوره دهقان برنامه های مناسبتی و تربیت و فرهنگ سازی را از مأموریت های مهم معاونان و مربیان تربیتی به شمار آوردن و بر تشکیل گروه های سرود و تئاتر در مدرسه تأکید کرد.

وی همچنین به برخی از برنامه ها و مأموریت های حوزه معاونت پرورشی و تربیت در سال تحصیلی جاری اشاره کرد.

همچنین در پایان این نشست از معصومه کلبادی نژاد معاون پرورشی و تربیت بدنی دبیرستان دخترانه مائده شهرستان به عنوان یکی از سرگروه‌های برتر کیفیت بخشی استان مازندران با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار