نبی در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال نوجوانان :

تیم فوتبال نوجوانان با ۳۰۰ روز اردوی مستمر به جام جهانی صعود کرد

استیلی گفت نگران برزیل و انگلیس نیستم

تهران (پانا) - نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت تیم ملی فوتبال نوجوانان، بالغ بر ۳۰۰ روز تمرینات خود را در کمپ تیم ملی و مجموعه‌های دیگر بدون وقفه دنبال کرد و نتیجه هم این شد به جام جهانی صعود کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تیم فوتبال نوجوانان با ۳۰۰ روز  اردوی مستمر به جام جهانی صعود کرد

مهدی محمد نبی نایب‌رییس فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال نوجوانان به جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی، اظهار کرد: بر اساس وظایف ذاتی فدراسیون به تیم ملی نوجوانان رسیدگی می‌کردیم. این تیم بالغ‌بر ۳۰۰ روز تمرینات خود را در کمپ تیم ملی و مجموعه‌های دیگر بدون وقفه دنبال کرد و نتیجه هم این شد به جام جهانی صعود کرد.

وی ادامه داد: کنار این صعود با توجه به سالی که ما هستیم، توفیقات بزرگی در فوتبال، فوتبال ساحلی و تیم بانوان به‌دست آوردیم. تیم بانوان ما در استرالیا نتایج بسیار خوبی داشت. تیم بزرگسالان نیز با حضور قلعه‌نویی و دستیارانش ظرف ۷ ماه ۹ دیدار رسمی و تدارکاتی داشت که منتج به کسب ۲ قهرمانی شد. در ادامه هم مسیر سختی وز مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها دارد.

نبی افزود: آینده بازیکنان تیم نوجوانان نیز با توجه به ممارست، تلاش و شرایط مناسبی که ازلحاظ فنی، اخلاقی و سایر موارد داشته‌اند سبب شده خانواده خود را سربلند کرده و فوتبال ما را هم به موفقیت برسانند. در نشستی هم که با حسین عبدی داشتیم، گفت نگران برزیل و انگلیس نیستم، زیرا به بازیکنان خودمان اعتقاد دارم. این نشان می‌دهد، تیم ما اراده دارد و آماده صعود به مرحله و گام بعدی است.

نایب رییس فدراسیون فوتبال تأکید کرد:بخشی از بزرگوارانی که امروز در این مراسم حضور یافته نشان می‌دهد کل دوستان با این تیم همدل و همراه هستند. پشتوانه خوب قوی و معنوی پشت سر این تیم است. برنامه‌ریزی ماجدی منجر به نتیجه شده و عبدی و قلعه‌نویی نیز با هم جلسات مختلفی داشته‌اند. امیدواریم عبدی، دستیارانشان و تیم نوجوانان در این سفر و رویداد بزرگ ورزشی موفق باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار