در گفت‌وگوی دانش‌‌آموزان با پانا مطرح شد؛

جشنواره امید فردا محل بروز و پیشرفت استعداد دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» (بخش پسران) در قالب رشته‌های هنرهای تجسمی، نقد آثار ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، فیلم و هنرهای نمایشی، رشته‌های همگانی، رشته‌های ادبی و آفرینش ادبی در ۸۴ گرایش، بعداز ظهر امروز ۸ آبان 1402 در اردوگاه شهید‌باهنر تهران آغاز شد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره امید فردا محل بروز و پیشرفت استعداد دانش‌آموزان است

بیش از 700 نفر از برگزیدگان استانی جشنواره امید فردا همراه با مربیان خود در این دوره از جشنواره کشوری امید فردا حضور پیدا کرده‌اند. ابوالفضل مرادی و محمدمصطفی حسن‌آبادی دانش‌آموزانی هستند که از استان خراسان رضوی و شهرستان‌های مشهد به تهران آمده‌اند. دانش‌آموزانی که در بخش نقد بازی در استان خود رتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند و حال در مرحله کشوری جشنواره امید فردا و در اردوگاه شهید باهنر تهران با دیگر حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

ابوالفضل مرادی درباره رشته نقد بازی به پانا گفت: «نقد بازی مسابقه‌ای است که شامل توضیح مختصر درباره بازی و نام بردن صفات مثبت و منفی یک بازی است که می‌تواند به شخص بازی‌ساز در جهت ارتقا و پیشرفت محصولش بسیار کمک کند.»

وی در پاسخ به این سوال که برگزاری جشنواره امید فردا را چطور ارزیابی می‌کنید، اظهار کرد: «از تمامی لحاظ برگزاری این جشنواره کاری خوب و پسندیده است، بسیار می‌تواند به رشد و تقویت ما دانش‌آموزان کمک کند و حتی دلگرمی خواهد بود برای آینده. خداراشکر برخورد عوامل نیز واقعا خوب بوده است و امیدواریم به نحو احسن شاهد برگزاری آن باشیم.»

محمدمصطفی حسن آبادی دیگر برگزیده رشته نقد بازی از استان خراسان رضوی و شهرستان نیشابور است. وی در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه برگزاری این چنین جشنواره‌ها بسیار برای دانش‌آموزان مفید است، گفت: «این رویداد باعث می‌شود تا دانش‌آموزان متوجه شوند در چه رشته‌هایی استعداد دارند و در چه رشته‌هایی می‌توانند پیشرفت چشمگیر داشته باشند.»

وی ادامه داد: «آینده‌ای روشن در انتظار فرزندان ایران زمین است و امیدوارم هر دانش‌آموز با استعدادی در حوزه‌هایی که توانایی دارد، بدرخشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار