فرماندار شهرستان بهارستان:

نسل جوان و دانش‌آموز مرجع فکری گروه‌های همسال و خانواده هستند

بهارستان یک (پانا) - فرماندار شهرستان بهارستان در مراسم یادواره لاله‌های روشن، شیوه عدالت کشور‌های مستکبر را نابودی نسل مسلمان دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۷۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
نسل جوان و دانش‌آموز مرجع فکری گروه‌های همسال و خانواده هستند

عبدالله نوحی، فرماندار شهرستان بهارستان، در برنامه یادواره لاله‌های روشن گفت: نابودی نسل مسلمان، شیوه عدالت کشورهای مستکبر جهان است؛ قتل‌عام مردم فلسطین، کشتار نوجوانان و کودکان معصوم و بی‌گناه، وقایعی است که به دست رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و دیگر کشورهای جنایتکار اروپایی شکل گرفته است.

فرماندار شهرستان بهارستان اذعان کرد: شعار جاودانه و همیشگی ملت مقاوم ایران، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است، چرا که همچنان شاهد قتل‌عام قبیحانه آنان هستیم؛ سرمنشا تمامی جنایات جهانی نیز آمریکا و اسرائیل بوده است و تاریخ، شاهد کربلای فلسطین است.

نوحی تشریح کرد: نسل جوان، امروز موظف به مطالعه تاریخ و رخدادهای تاریخی است تا به وسیله آن بتوان مسائلی از قبیل جنایات وسیع آمریکا را بشناسد، چرا که این امر دید گسترده‌تری را در خصوص رخدادهای اخیر می‌طلبد؛ امروزه نسل جوان و دانش‌آموزان، مرجع فکری گروه‌های همسال خود و خانواده هستند.

وی با محکوم کردن سازمان ملل متحد بیان کرد: سازمان ملل متحد یکی از سازمان‌هایی است که موظف به پایان دادن و جلوگیری از جنایات پیش آمده در سرزمین‌های اشغالی است؛ اما مشخص است که سکوت و عجز و ناتوانی در حیث این مسئله مهم را جایز دانسته و تمایلی به حمایت از سرزمین‌های اشغالی ندارد.

فرماندار شهرستان بهارستان ضمن اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جنایات مفتضحانه رژیم صهیونیستی و غیر قابل ترمیم بودن این مسئله نیز، امید و نویدی برای تمامی مسلمانان جهان است؛ کشور ایران، از نسل فهمیده‌ها و علی لندی‌ها خالی نشده است.

وی در ادامه بیان کرد: راه انقلاب اسلامی صراط مستقیمی است که شهدا آغازگر این راه بودند و امروز، مردم ملت‌های اسلامی ادامه‌دهنده این راه هستند؛ دانش‌آموزان در دفاع از حق مظلوم، بهنام محمدی‌های اسلام هستند؛ ملت ایران در چهار چوب حریم ولایت برای محکوم کردن این قتل و خونریزی‌ها و حمایت از مردمان فلسطین بر می‌خیزیند و زمانی را می‌بینند که هیچ اثری از آثار این رژیم کودک‌کش و جنایات وقیحانه کشورهای اروپایی نباشد.

فرماندار شهرستان بهارستان در پایان با آرزوی توفیق برای خدمت‌گزاران صدیق اسلام خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان ادامه‌دهنده خط خون شهدای اسلام و انقلاب هستند؛ آنان در این امر مقدس با سه اصل اساسی تحصیل، تهذیب و ورزش قدم بر می‌دارند.

خبرنگار دانش‌آموز: مبینا عبدی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار