رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور خبر داد؛

۸۵۳ کلاس درس در خوزستان افتتاح می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از تجهیز مدارس در مناطق محروم خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
۸۵۳ کلاس درس در خوزستان افتتاح می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمیدرضا خان‌محمدی در بازدید از چند واحد آموزشی در مناطق محروم شهرستان اهواز اظهار کرد: سازمان نوسازی مدارس کشور آمادگی کمک به تهیه و تجهیز مدارس در مناطق محروم اهواز و شهر‌های مختلف استان را دارد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به بازدید خود از مدارس اهواز افزود: در این بازدید مشکلات مدارس در مناطق محروم مورد بررسی قرار گرفت و در جهت رفع آن‌ها تلاش می‌کنیم.

۸۵۳ کلاس درس برای دانش آموزان خوزستان

حمیدرضا خان‌محمدی، در ادامه از برخی از مدارس نواحی چهارگانه در شهرستان اهواز بازدید و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به هدف سفر خود به خوزستان اظهار داشت: هدف اول تقدیر و تشکر از خیرین‌ به عنوان سرمایه‌های اصلی سازمان نوسازی است. در استان خوزستان با مشارکت خیرین ۸۰ درصد پروژها انجام می‌شود که در کشور بی‌نظیر است.

رئیس سازمان نوسازی در ادامه افزود: با پیش‌بینی‌هایی که در منابع اعتباری انجام شده است، در ۶ماهه دوم در دهه فجر ۸۵۳ کلاس درس به کلاس‌های استان خوزستان اضافه می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس با اشاره به سفر رییس‌جمهور به استان خوزستان عنوان کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به استان خوزستان دارد‌ به نحوی که برای دو سال آینده، اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد تومان در حوزه مدرسه‌سازی مصوب کرده است.

خان محمدی به جایگاه استان خوزستان در زمینه آموزشی در مقایسه با دیگر استان‌ها اشاره کرد و اضافه کرد: در تحویلی‌های ۶ماهه دوم، استان خوزستان در رده سوم است.

بهره برداری از 2 باب مدرسه در شهرستان اهواز

مجتمع آموزشی شهدای شمخانی و دبستان 6 کلاسه کوی معین‌زاده در مساحت بیش از سه‌هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیر بنای یک‌هزار و ۵۰۰ متر مریع ساخته شده‌اند. مجتمع آموزشی شهدای شمخانی از محل اعتبارات ملی و مشارکت بنیاد برکت و موسسه خیریه شهدای شمخانی ساخته شده است. واحد آموزشی ۶ کلاسه کوی معین زاده اهواز نیز از محل اعتبارات ملی ساخته شده است.

۱۸ واحد آموزشی دیگر از محل اعتبارات ملی و مشارکت خیران در حال ساخت است که در آبان ماه تحویل آموزش و پرورش خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار