بیست‌ و دومین روز عملیات طوفان الاقصی؛

افزایش آمار شهدای غزه به 7 هزار و 326 نفر

اکثر شهدا زن و کودک هستند

تهران (پانا) - نیروهای رژیم صهیونیستی علاوه بر ادامه کشتار خونین خانواده‌های فلسطینی که اکثر کشته‌شدگان زنان و کودکان هستند و همچنین بمباران ساختمان‌های مسکونی بر سر ساکنان آن، به محاصره بی‌سابقه مردم فلسطین برای گرسنه و تشنه نگهداشتن آنها نیز پافشاری می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۱۷۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش آمار شهدای غزه به 7 هزار و 326 نفر

بعد از عملیات طوفان‌الاقصی تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه وارد بیست و دومین روز خود شده است و باریکه غزه همچنان آماج حملات هوایی سنگین و بی‌ سابقه رژیم صهیونیستی است و تحرکات این رژیم برای نفوذ به غزه با مقابله سرسخت رزمندگان مقاومت فلسطین همراه بوده و به شکست انجامیده است.

در تازه ترین تجاوز رژیم صهیونیستی به باریکه غزه ، بیش از 100 فلسطینی به شهادت رسیدند.

بنا به اعلام رسانه‌های فلسطینی ، در حمله شب گذشته جنگنده‌های رژیم اشغالگر به یک برج مسکونی در حی الشاطئ در غرب شهر غزه که محل اسکان آوارگان بود، بیش از 100 فلسطینی شهید شدند.

نظامیان اشغالگر شب گذشته تلاش کردند تا از چند محور که تحت پوشش حملات هوایی سنگین و بی‌سابقه وارد مرزهای شرقی باریکه غزه شوند و به دنبال آن درگیری‌های بسیار شدید با نیروهای مقاومت به وقوع پیوست.

گردان‌های قسام شاخه نظامی چنبش حماس اعلام کرد: در حال مقابله با تهاجم زمینی اسرائیل به بیت حانون و شرق البریج هستیم و درگیری‌های شدیدی در عرصه میدانی در حال وقوع است.

توپخانه ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به بمباران چندین منطقه نزدیک حصار امنیتی در شرق نوار غزه پرداخت.

قطع اینترنت و ارتباطات توسط اشغالگران منعکس کننده تمایل اشغالگران برای مخفی کردن جنایاتشان در غزه است. همچنین قطعی اینترنت منجر به مانع تراشی در عملیات نجات می‌شود در حالی که صدها تن زیر آوار گیر افتاده‌اند. براساس برآوردهای سازمان جهانی بهداشت، حدود ۱۰۰۰ فلسطینی همچنان زیر آوار هستند.

به گفته هلال احمر فلسطین، تا بعدازظهر جمعه، مجموع کامیون‌های کمک‌رسانی که از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه از طریق گذرگاه زمینی رفح وارد نوار غزه شده‌اند، به ۸۴ کامیون رسیده در حالی که تاکنون اجازه ورود سوخت داده نشده است.

حماس: مقاومت فلسطین برای حمله زمینی دشمن آمادگی کامل دارد

جنبش حماس شامگاه جمعه تاکید کرد که گردان‌های القسام و تمامی نیروهای مقاومت فلسطین برای مقابله با تجاوزات صهیونیست‌ها با قدرت کامل و خنثی کردن تهاجمات آمادگی کامل دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار