مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری خراسان‌رضوی:

پدافند غیرعامل معادل آمادگی در مقابل بحران‌ها و تهدیدها است

تبادکان (پانا) - مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری خراسان‌رضوی در آیین استانی نواختن زنگ پدافند غیرعامل عنوان کرد پدافند غیرعامل معادل آمادگی در مقابل بحران‌ها و تهدیدها است.

کد مطلب: ۱۴۱۶۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پدافند غیرعامل معادل آمادگی در مقابل بحران‌ها و تهدیدها است

هاشم جنگی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی گفت: با هماهنگی و برنامه ریزی خوبی که در سطح استان طی سال گذشته انجام دادیم، شاهد برگزاری بیش از هزار و ١۵٠ برنامه فرهنگی، آموزشی، رزمایش، همایش، نشست های تخصصی و نمایشگاه های بزرگ در سطح استان خراسان رضوی و در حوزه های مختلف، بودیم.

وی افزود: در اولین روز از هفته پدافند غیرعامل در دبیرستان نمونه دولتی آرمیتا مصلی نژاد، آیین استانی نواختن زنگ پدافند غیرعامل با شعار ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید به همت مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان و مسئولان منطقه برگزار شد.

جنگی اظهار کرد: مسئولان حوزه کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش خراسان رضوی، زنگ پدافند غیرعامل را به نمایندگی از ۹ هزار مدرسه در سطح استان، به صدا در آوردند.

وی بیان کرد: موضوعات مهمی در بحث نظام آمادگی در برابر تهدیدات دشمنان در مجموعه مدارس، باید انجام شود. موضوع مهم دیگر بحث رزمایش، مانور و چگونگی آمادگی دانش آموزان در برابر تهدیدات دشمنان است.

جنگی تصریح کرد: برگزاری رزمایش، در دستور کار مجموعه اداره کل پدافند غیرعامل و آموزش و پرورش است که انشاالله بتوانیم نهایت بهره را از برگزاری این برنامه ها ببریم.

وی افزود: این برنامه ها به جهت آماده بودن مدارس، مدیران و دانش آموزان در مواقع بحرانی برگزار می شود.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار