بازی‌های پاراآسیایی هانگژو؛

‌۲ مدال طلای شطرنج‌بازان ایران قطعی شد

۱۵ برد، ۴ تساوی و ۱۳ شکست در دورهای پنجم و ششم

تهران (پانا) - با نتایجی که شطرنج‌بازان ایران در دورهای پنجم و ششم در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو کسب کردند، مدال طلای ایران در بخش انفرادی و تیمی بانوان یک روز جلوتر از دور پایانی قطعی شد.

کد مطلب: ۱۴۱۶۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
‌۲ مدال طلای شطرنج‌بازان ایران قطعی شد

شطرنج‌بازان ایران در دورهای پنجم و ششم مقابل حریفان خود قرار گرفتند که طی آن ۱۵ پیروزی، ۱۳ شکست و ۴ تساوی حاصل تلاش ملی پوشان کشورمان شد. پس از پایان رقابت‌های امروز و درحالی‌که دور هفتم (پایانی) بخش استاندارد باقی‌ مانده است مدال طلای خانم ملیحه صفایی در بخش انفرادی و تیمی بانوان b۱ که متشکل از خانم‌ها ملیحه صفایی، لیلا زارع زاده و سمیرا آقایی هستند قطعی شد.

نتایج کامل دورهای پنجم و ششم به شرح ذیل می‌باشد: در کلاس PI و در دور پنجم فاطمه بیات مقابل نماینده قزاقستان مساوی کرد، اما در دور چهارم به حریف هندی باخت. در کلاس VI-B1 و دور پنجم محمدرضا علیزاده مقابل نماینده فیلیپین پیروز شد و علیرضا قورچی بیگی مقابل برابر حریفی از ترکمنستان به برتری دست‌یافت و هادی مشیرآبادی با نماینده هندوستان مساوی کرد.

علیرضا قورچی بیگیعلیرضا قورچی بیگی در دور ششم نیز مقابل نماینده اندونزی باخت. محمدرضا علیزاده مغلوب حریف ازبکستانی شد و هادی مشیرآبادی به نماینده ویتنام باخت. در کلاس VI-B2/B3 و در دور پنجم امیر ربی خوراسگانی مقابل نماینده فیلیپین به‌تساوی رسید.

مجید باقری نماینده هند را شکست داد. حمزه مصلح رشت آبادی به حریفی از ترکمنستان باخت. در دور ششم نیز امیر ربی خوراسگانی از سد نماینده اندونزی گذشت. مجید باقری برابر نماینده تاجیکستان به پیروزی رسید. حمزه مصلح مقابل حریف هندی شکست خورد.

امیر کچیاندر کلاس PI مردان و در دورپنجم، به حریفی از اندونزی باخت، ابوالفضل کاظمیان مقابل شطرنج‌باز فیلیپینی به‌تساوی رسید و امید ذاکری برابر نماینده تایلند به پیروزی رسید و فاطمه بیات برابر حریف قزاقستانی به‌تساوی رسید.

امیرکچیان و امید ذاکری در دور ششم مقابل نمایندگان قزاقستان شکست خوردند، ابوالفضل کاظمیان برابر مقابل حریف فیلیپینی باخت و فاطمه بیات مغلوب نماینده ویتنام شد. ملیحه صفایی در کلاس VI-B1 و در دور پنجم، حریف اهل ویتنام را مغلوب کرد، خانم سمیرا آقایی برابر هم‌وطن خود لیلا زارع زاده شکست خورد.

ملیحه صفایی در دور ششم برابر لیلا زارع زاده به پیروزی رسید و سمیرا آقایی به قرعه استراحت (پیروزی) خورد. عاطفه نقوی در کلاس VI-B2/B3 و در دور پنجم، مقابل نماینده ویتنام باخت. فاطمه رحیمی و مریم رحیم زاده برابر نمایندگان تایلند به پیروزی رسیدند. در دور ششم نیز عاطفه نقوی برابر نماینده ازبکستان به پیروزی رسید، مریم رحیم زاده حریف هندی را از پیش رو برداشت و فاطمه رحیمی برابر نماینده هند به پیروزی رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار