همایش تجلیل از خیریه‌های اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل کمیته امداد اردبیل گفت اولین همایش تجلیل و تکریم از خیریه‌ها، ۱۸ آبان ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۵۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از خیریه‌های اردبیل برگزار می‌شود

علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد اردبیل در نشست با مدیرکل صدا و سیمای مرکز این استان اظهار کرد: به همت و تدبیر کمیته امداد، در چند استان این همایش برگزار شده است که با مشورت مسئولان استانی قرار شد در اردبیل نیز برگزار شود.

وی با یادآوری سابقه استان اردبیل در برگزاری همایش‌ها و آیین‌های تجلیل و تکریم از مفاخر بیان کرد: آیین تجلیل از بزرگانی چون استاد یحیوی، شاهی، عاصم ومعماری و .... برگزار شده و خاطراتی خوش در اذهان باقی گذاشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان، اردبیل را مهد خیران و تقویت جریان خیر و احسان معرفی کرد و گفت: ده‌ها موسسه و نهاد مردمی در حوزه ترویج خیر و احسان فعال هستند و قصد داریم با همراهی دستگاه‌های مختلف این مراسم را با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار کنیم.

حسین‌نژاد از رسانه‌ها به ویژه صداوسیما خواست تا در قالب برنامه‌های تبلیغی و ترویج به شناساندن این موسسات و نهادهای خیریه کمک کنند.

وی بیان کرد: برخی از این مجموعه‌ها با سابقه ۷۰ و یا ۸۰ سال فعالیت دارند و سعی می‌کنند در حوزه‌های مختلف یاری‌گر گروه‌های مختلف مردم باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خاطرنشان کرد: این خیریه‌ها در کنار کمیته امداد در جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها و برنامه‌های مناسبتی همواره کمک کار کمیته امداد هستند.

حسین‌نژاد سخنان خود از آمادگی کمیته امداد برای راه‌اندازی مرکز نیکوکاری رسانه با محوریت صداو سیما خبر داد.

محسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز در ادامه این نشست گفت: در راه‌اندازی مرکز نیکوکاری رسانه باید با تدبیر و دور اندیشی عمل کنیم تا ثمرات آن مستمر و پایدار باشد.

وی بیان کرد: در برگزاری همایش تجلیل و تکریم خیریه‌ها در کنار کمیته امداد استان هستیم و سعی می‌کنیم در پخش تیزر و تبلیغات گسترده تلویزیونی و رادیویی مساعدت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار